آخرین شرایط گلریزان 200 هزار دلاری ایرانیان آمریکا و کانادا برای زلزله زدگان

به گزارش کوه سفید، روز گذشته خبر بلوکه شدن یاری 200 هزار دلاری ایرانیان مقیم کانادا و آمریکا به حادثه دیدگان زلزله در رسانه ها منتشر شد، امروز خبر دیگری درباره سرنوشت این یاری ها منتشر شد.

آخرین شرایط گلریزان 200 هزار دلاری ایرانیان آمریکا و کانادا برای زلزله زدگان

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایسنا، دکتر توحید نجفی-پزشک ایرانی مقیم دیتروید آمریکا بعد از زلزله شامگاه 21 آبان غرب ایران، به سرعت صفحه فیسبوکی را برای جمع آوری یاری به خانواده های قربانیان این حادثه ایجاد و مبلغ 200 هزار دلار از یاری های هموطنان ایرانی مقیم آمریکا و کانادا در این کمپین جمع آوری کرد، اما او در اولین روز کوششش پیغامی از فیسبوک دریافت کرد که در این پیغام به او اطلاع دادند تا زمانی که او مجوز قانونی از سوی خزانه داری دولت آمریکا به فیس بوک ارائه نکند این مبلغ بلوکه خواهد شد.

متن پیغام فیس بوک به توحید نجفی به توضیح است:

با تشکر از فاندریزر شخصی که در فیس بوک برای زلزله اخیر در ایران ایجاد کردید ما قویا از تعهد شما به این فاندریزر تشکر می کنیم و مطمئن هستیم که شما نیز به همین دلیل به این تعهد پایبند هستید، اما متاسفانه افراد نمی توانند از حساب های شخصی برای سازمان های غیرانتفاعی پول دریافت نمایند. با این حال فیس بوک تمام کوشش خود را برای حل این مشکل انجام می دهد. اما فعلا فاندریزر شما مسدود می گردد. برای برطرف این مشکل هر زمان که برای شما مقدور است همکاران ما به شما گفت وگوی تلفنی خواهند داشت.

توحید نجفی امروز آدینه در توئیت جدیدی با اشاره به رایزنی چند ساعته با مسئولان فیس بوک، مطلب زیر را منتشر کرد: فیس بوک اعلام نمود که مبلغ 200 هزار دلار جمع آوری شده در این کمپین را به تمام اهدانمایندگان باز می گرداند، اما درعوض خود این کمپانی برابر مبلغ جمع آوری شده را از حساب این شرکت به کمپین ما اهدا می نماید.

منبع: خبر فوری
انتشار: 17 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: agdagh.ir شناسه مطلب: 459

به "آخرین شرایط گلریزان 200 هزار دلاری ایرانیان آمریکا و کانادا برای زلزله زدگان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین شرایط گلریزان 200 هزار دلاری ایرانیان آمریکا و کانادا برای زلزله زدگان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید