آمار بازنشستگان دانشگاهی سال 97

به گزارش کوه سفید، معاون اداری اقتصادی وزارت علوم گفت: برای پرداخت پاداش سرانجام خدمت بازنشستگان دانشگاهی در سال 97 به حدود 50 میلیارد تومان دیگر احتیاج داریم.

آمار بازنشستگان دانشگاهی سال 97

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات هزینه تحصیل در استرالیا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

به گزارش گروه رسانه های خبرنگاران، محمدتقی نظرپور در مصاحبه با مهر درباره پرداخت پاداش سرانجام خدمت بازنشستگان دانشگاهی در امسال گفت: در حال حاضر بخشی از پاداش سرانجام خدمت بازنشستگان سال 97 را پرداخت نموده ایم.

وی اضافه نمود: حدود 50 میلیارد تومان دیگر احتیاج داریم تا تمام پاداش سرانجام خدمت بازنشستگان سال 97 آموزش عالی را پرداخت کنیم.

معاون. اداری اقتصادی وزارت علوم درباره اینکه چه مقدار از پاداش سرانجام خدمت بازنشستگان دانشگاهی سال 97 پرداخت شده، ادامه داد: تا به امروز در دو مرحله و هر بار 175 میلیارد تومان پرداخت نموده ایم اخیراً هم 13 میلیارد تومان دیگر از پاداش سرانجام خدمت بازنشستگان پرداخت شده است ولی همانطور که گفتم حدود 50 میلیارد تومان دیگر نیز احتیاج داریم تا تمام پاداش سرانجام خدمت بازنشستگان آموزش عالی در سال 97 را پرداخت کنیم.

معاون اداری اقتصادی وزارت علوم درباره آمار بازنشستگان آموزش عالی گفت: در باره بازنشستگان امسال باید سال به سرانجام برسد تا بتوانیم آماری ارائه کنیم ولی بازنشستگان سال 97 یک هزار و 41 نفر از اعضای غیر هیأت علمی و 383 نفر از اعضای هیأت علمی هستند که در مجموع یک هزار و 424 نفر می شوند.

نظرپور اضافه نمود: در سال 97 تعداد 199 نفر از بازنشستگان دانشگاه پیغام نور نیز لحاظ شده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 9 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: agdagh.ir شناسه مطلب: 355

به "آمار بازنشستگان دانشگاهی سال 97" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمار بازنشستگان دانشگاهی سال 97"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید