آمریکا در حال آموزش تروریست ها در مناطق اشغالی سوریه است

به گزارش کوه سفید، وزارت دفاع روسیه روز سه شنبه بیان کرد که آمریکا در حال آموزش تروریست ها در مناطق اشغالی در سوریه بوده و واشنگتن از اقدامات تروریست ها در مختل کردن فرایند بازسازی سوریه بهره می برد.

آمریکا در حال آموزش تروریست ها در مناطق اشغالی سوریه است

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در استرالیا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگاران از فارس، وزارت خارجه روسیه روز سه شنبه گفت که آمریکا از اقدامات تروریست ها برای مختل کردن فرایند بازسازی سوریه منفعت می برد.

ارتش روسیه بارها گفت که پنتاگون در حال آموزش تروریست ها در پایگاه نظامی التنف در جنوب سوریه هستند تا به جنگ خود علیه دولت سوریه ادامه دهند، اگر چه واشنگتن این اظهارات را رد نموده است.

وزارت دفاع روسیه همچنین گفت: ارتش سوریه توانسته عملیات گسترده ای را با مشارکت مستشاران روس علیه افراد مسلح در مرکز سوریه انجام دهد.

بر اساس اعلام وزارت دفاع روسیه، عملیات ارتش سوریه در مرکز این کشور از 18 تا 24 آگوست (28 مرداد تا 3 شهریور) ادامه داشته است.

وزارت دفاع روسیه اضافه نمود: فعالیت افراد مسلح در مرکز سوریه افزایش قابل توجهی داشته و تروریست ها در حال ایجاد مانع در راستا بازسازی سوریه و برقراری روابط میان عشایر سوریه هستند.

وزارت دفاع روسیه اطلاع داد که بر اساس گزارش سازمان های اطلاعاتی، بقایای گروه تروریستی داعش در سوریه، در حال آموزش در مناطق تحت اشغال توسط آمریکا هستند.

ولادیمیر وورونکوف رئیس بخش مبارزه با تروریسم سازمان ملل روز گذشته (دیروز) گفت که طبق برآوردها، بیش از 10 هزار تن از جنگجویان داعش همچنان با گذشت دو سال از شکست این گروه تروریستی، در عراق و سوریه فعال هستند و حملات آنها در امسال به طرز چشمگیری افزایش یافته است. (جزئیات بیشتر)

ورونکوف به شورای امنیت سازمان ملل گفت که جنگجویان داعش آزادانه در گروههای کوچک بین دو کشور آزادانه در رفت و آمد هستند.

انتهای پیغام/.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 20 مهر 1399 بروزرسانی: 20 مهر 1399 گردآورنده: agdagh.ir شناسه مطلب: 864

به "آمریکا در حال آموزش تروریست ها در مناطق اشغالی سوریه است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمریکا در حال آموزش تروریست ها در مناطق اشغالی سوریه است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید