آمریکا رئیس سازمان حشد شعبی عراق را تحریم کرد

به گزارش کوه سفید، وزارت خزانه داری آمریکا طی بیانیه ای از تحریم رئیس سازمان حشد شعبی در آخرین روزهای ریاست جمهوری ترامپ اطلاع داد.

آمریکا رئیس سازمان حشد شعبی عراق را تحریم کرد

وزارت خزانه داری آمریکا روز آدینه طی بیانیه ای خاطرنشان کرد که نام فالح الفیاض رئیس سازمان حشد شعبی به فهرست اشخاص تحت تحریم دفتر کنترل دارایی های خارجی (اوفک) که از نهادهای زیرمجموعه این وزارتخانه به شمار می رود، افزوده شده است.

وزارت خزانه داری آمریکا با اعلام قرار دریافت الفیاض در لیست تحریم های آمریکا مدعی شد که تحریم علیه این مقام عراقی با موضوع نقض حقوق بشر مرتبط است.

استیون منوشین وزیر خزانه داری آمریکا در بیانیه ای درباره این تحریم خاطرنشان کرد: آمریکا نقض کنندگان حقوق بشر در عراق را مورد بازخواست قرار خواهد داد، کسانی که در کوشش هستند تا کوشش مردم عراق برای تظاهرات مسالمت آمیز، جستجوی عدالت و ریشته کردن فساد در کشورشان را نادیده بگیرند.

وزیر خزانه داری آمریکا ادعا کرد: شبه نظامیان مرتبط با ایران و سیاستمدارانی نظیر فالح الفیاض با راهنمایی و نظارت بر کشتار تظاهرات کنندگان مسالمت آمیز، کارزار خشونت آمیزی را علیه دموکراسی و جامعه مدنی عراق به راه انداختند.،العالم

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 26 بهمن 1399 بروزرسانی: 26 بهمن 1399 گردآورنده: agdagh.ir شناسه مطلب: 1115

به "آمریکا رئیس سازمان حشد شعبی عراق را تحریم کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمریکا رئیس سازمان حشد شعبی عراق را تحریم کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید