ابتلای رئیس جمهور بولیوی به ویروس کرونا

به گزارش کوه سفید، جواب آزمایش ابتلای رئیس جمهور موقت بولیوی به ویروس کرونا مثبت شده و او برای یک دوره 14 روزه در قرنطینه نهاده شد.

ابتلای رئیس جمهور بولیوی به ویروس کرونا

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، جینین آنز رئیس جمهور موقت بولیوی روز پنجشنبه از مثبت شدن آزمایش کرونای خود اطلاع داد.

به نوشته خبرگزاری رویترز، وی در ویدئویی در این خصوص گفت: من به همراه تیمم در تمام این مدت مشغول کار بودیم و از هفته گذشته آزمایش دو نفر آن ها مثبت شد، من هم این آزمایش را انجام دادم و نتیجه آن مثبت شد.

آنز در ادامه گفت که حالش مساعد است و دو هفته آینده را در قرنطینه خواهد ماند تا آزمایش جدیدی انجام گردد. او تاکید نمود که به کارش به صورت مجازی ادامه خواهد داد و از مردم بولیوی برای یاری به مبارزه علیه کرونا تشکر کرد.

پیش از این ابتلای وزیر معدن و وزیر ریاست جمهوری بولیوی تایید شده بود و در پی مثبت شدن نتیجه آزمایش ابتلا به کووید-19 آن ها، همه کارکنان دولت مورد آزمایش قرار گرفتند.

طبق آمار پایگاه اطلاع رسانی worldometers، در شبانه روز گذشته با ابتلای 1129 نفر دیگر به ویروس کرونا در بولیوی، شمار کل مبتلایان این کشور به 44 هزار و 113 نفر رسید. همچنین در 24 ساعت گذشته 61 نفر دیگر در این کشور آمریکای جنوبی بر اثر کرونا جان باختند تا شمار کل قربانیان آن از شروع همه گیری به هزار و 638 نفر برسد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 17 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: agdagh.ir شناسه مطلب: 794

به "ابتلای رئیس جمهور بولیوی به ویروس کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ابتلای رئیس جمهور بولیوی به ویروس کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید