اجرای 22 کیلومتر شبکه آبرسانی در واحد های مسکونی مهر اردبیل

به گزارش کوه سفید، خبرنگاران: مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان اردبیل از اجرا و تکمیل 22 کیلومتر شبکه آبرسانی و توسعه شبکه در مجتمع های مسکونی مهر اطلاع داد.

اجرای 22 کیلومتر شبکه آبرسانی در واحد های مسکونی مهر اردبیل

جهت دریافت خدمات طراحی پارکینگ کلاسیک با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین خدمات طراحی و اجرای محوطه سازی و حیاط سازی می‌باشد.

به گزارش خبرنگاران از اردبیل، عبدالحیسن حسن زاده در مراسم افتتاح این پروژه ها که در محل مجتمع مسکونی مسکن مهر شام اسبی و پیله سهران برگزار گردید اظهار کرد: ما با کوشش همکاران در آبفای استان 22 کیلومتر شبکه آبرسانی و توسعه شبکه در مجتمع های مسکونی مهر را تکمیل نموده و به انجام رساندیم تا ساکنان این مناطق بتوانند از آب شرب سالم و بهداشتی بهره مند شوند.

وی گفت: ساکنان مجتمع های مسکونی شام اسبی و پیله سهران و 4 مجتمع کوثر، خلخال، گرمی و مشکین شهر با اجرایی شدن عملیات آبرسانی قادر می شوند با نصب انشعابات از این خدمات استفاده نمایند و به سرعت عملیات توسعه شبکه آب و فاضلاب در سایر شهرک های مسکونی مهر نیز در حال اجرا است.

حسن زاده با اشاره به طرح های افتتاحی دیگر، بیان نمود: در کنار پروژه های افتتاح شده در دهه فجر شاهد بهره برداری 37 کیلومتر شبکه فاضلاب و 25 کیلومتر ترمیم و بازسازی شبکه در مناطق مختلف بودیم تا از هدرفت آب و اختلالات در شبکه ها جلوگیری گردد.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان اردبیل با بیان اینکه اولویت برنامه های در حال اجرای این شرکت کوشش برای تکمیل 5 تصفیه خانه فاضلاب در شهرهای مختلف است، اضافه نمود: این تصفیه خانه ها در نیر، سرعین، کوثر، پارس آباد و بیله سوار با پیشرفت 25 تا 80 درصد در حال اجراست.

حسن زاده توضیح داد: دو مورد از این تصفیه خانه ها در شهرهای پارس آباد و بیله سوار با پیشرفت مناسب در نیمه اول سال آینده تکمیل شده و به بهره برداری می رسد.

وی گفت: سال جاری برای اجرای طرح های فاضلاب بیش از 6 میلیارد تومان سرمایه گذاری شده و انتظار می رود در بودجه سال 93 نیز منابع اعتباری خوب برای تکمیل تصفیه خانه های فاضلاب شهرهای مختلف تزریق گردد.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان اردبیل در خصوص توسعه شبکه فاضلاب در اردبیل اظهار کرد: در این زمینه مهندسان و کارشناسان شرکت سعیشان بر این بوده تا پروژه ها تکمیل شده و قابلیت بهره برداری و اجرایی پیدا نمایند که در بیش از 38 درصد ساکنان شهر اردبیل هموطنان می توانند از مزایای شبکه فاضلاب استفاده نمایند.

ق

منبع: تسنیم
انتشار: 12 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: agdagh.ir شناسه مطلب: 531

به "اجرای 22 کیلومتر شبکه آبرسانی در واحد های مسکونی مهر اردبیل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجرای 22 کیلومتر شبکه آبرسانی در واحد های مسکونی مهر اردبیل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید