ارائه بیمه رایگان کرونا هواپیمایی امارات

به گزارش کوه سفید، هواپیمایی امارات به مسافران خود بیمه رایگان کرونا ارائه می دهد

این روزها ایرلاین ها برای حفظ ایمنی و جذب بیشتر مسافران خدمات مختلفی از خالی نگه داشتن جایگاه های میانی هواپیما گرفته تا ارائه ماسک، آنالیز شرایط سلامت مسافرین در فرودگاه و القای اعتماد به آن ها ارائه می دهند. اما در این میان هواپیمایی امارات یه گام فراتر گذاشته و اعلام نموده است به تمامی مسافرین خود بیمه رایگان کرونا ارائه خواهد داد.

ارائه بیمه رایگان کرونا هواپیمایی امارات

بیمه رایگان کرونا هواپیمایی امارات تمامی هزینه های درمانی، هزینه اقامت در هتل و حتی در صورت فوت مسافران هزینه های مراسم تدفین و خاکسپاری آن ها را پوشش می دهد.

هواپیمایی امارات اعلام نموده است: می دانیم که با باز شدن تدریجی مرزها، مردم سفرهای خود را شروع می کنند اما تمامی مسافران به دنبال راحتی در سفر و بیمه ای هستند که آن ها را از خطرات پیش بینی نشده خصوصا در این شرایط سخت محافظت کند. به همین دلیل شرکت هواپیمایی امارات با ارائه بیمه رایگان کرونا سعی نموده است تا این احتیاج مشتریان را مرتفع سازد.

بیمه رایگان کرونا هواپیمایی امارات تا سقف 150.000 یورو (176.000 دلار) برای خدمات درمانی و هزینه های پزشکی و تا 14 روز، 100 یورو برای دوران قرنطینه پرداخت خواهد نمود. اما این بیمه هزینه های مربوط به تست کرونا را در برنمی گیرد.

همچنین هواپیمایی امارات اعلام نموده است در صورت فوت مسافرین بر اثر ابتلا به ویروس کووید-19، مبلغ 1500.000 یورو برای مراسم تدفین تقبل خواهد نمود.

اعتبار بیمه رایگان کرونا هواپیمایی امارات تا 31 روز پس از شروع سفر خواهد بود و این بیمه تا انتها ماه اکتبر اجرایی است. به همین دلیل مسافرانی که می خواهند از خدمات این بیمه به صورت رایگان برخوردار شوند باید تا انتهای ماه اکتبر بلیط هواپیما خود را خریداری کنند.

بیمه رایگان کرونا هواپیمایی امارات احتیاجی به ثبت نام ندارد و پس از خرید بلیط هواپیما صرفنظر از کلاس پروازی و مقصد مسافرین برای آن ها قابل اجرا خواهد بود.

منبع: فلای تودی
انتشار: 30 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: agdagh.ir شناسه مطلب: 820

به "ارائه بیمه رایگان کرونا هواپیمایی امارات" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارائه بیمه رایگان کرونا هواپیمایی امارات"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید