از مجوز اکران خانه پدری عقب نشینی نمی کنیم

به گزارش کوه سفید، در حالی که از دیروز و با آغاز اکران فیلم خانه پدری، برخی اشخاص و رسانه ها به شدت از صدور مجوز نمایش این فیلم انتقاد کرده اند، معاون ارزشیابی و نظارت سازمان سینمایی می گوید این سازمان پای مجوز اکران خانه پدری ایستاده و در برابر فشارها از موضع قانون عقب نشینی نمی کند.

از مجوز اکران خانه پدری عقب نشینی نمی کنیم

محمدمهدی طباطبایی نژاد در مصاحبه با صبا درباره فشار برخی افراد برای حذف دوباره فیلم خانه پدری ساخته کیانوش عیاری که به تازگی از توقیف درآمده است، گفت: ما خیلی از آقای عیاری ممنون هستیم که همراهی کردند و در اصل موانع اکران را ایشان برداشتند و با همکاری ایشان و بازنگری که در یک صحنه فیلم داشتند امکان این فراهم شد که فیلم پس از سال ها اکران شود.

او با تاکید بر اینکه خانه پدری یکی از بهترین فیلم های سال اخیر سینمای ایران است، خاطرنشان کرد: آنچه در اکران فیلم خانه پدری اتفاق افتاده است کاملا با رعایت نکات قانونی بوده است.

معاون ارزشیابی و نظارت سازمان سینمایی در پاسخ به اینکه آیا این امکان وجود دارد که این فیلم تحت فشارهای اخیر بار دیگر از پرده پایین کشیده شود، تاکید کرد: ما به تصمیم مان عمل می کنیم و از موضع قانون عقب نشینی نخواهیم کرد.

طباطبایی نژاد در انتها گفت: من از منتقدان می خواهم که بدون تماشای فیلم درباره آن قضاوت نکنند. این فیلم نه ضد دین و نه ضد سنت است بلکه ضد تحجرگرایی است و با دقت در روند فیلم و شخصیت ها می توان به این موضوع پی برد.

9410

منبع: آی سینما
انتشار: 19 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: agdagh.ir شناسه مطلب: 155

به "از مجوز اکران خانه پدری عقب نشینی نمی کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از مجوز اکران خانه پدری عقب نشینی نمی کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید