افزایش قرارداد بازیکنان و کادر فنی؛ چالش عظیم سمیعی در پرسپولیس

به گزارش کوه سفید، خبرگزاری خبرنگاران- مدیرعامل پرسپولیس باید تکلیف بعضی از قراردادهای پرسپولیسی ها را تعیین کند.

افزایش قرارداد بازیکنان و کادر فنی؛ چالش عظیم سمیعی در پرسپولیس

به گزارش خبرنگاران، یکی از دلایل اصلی مسائل مدیرعامل سابق پرسپولیس و کادرفنی و بازیکنان این تیم افزایش حق و حقوق بعضی از آن ها بود. نفراتی مثل شجاع خلیل زاده که در نهایت نتوانست با این موضوع کنار بیاید و از جمع سرخ پوشان جدا شد. در همان مقطع بازیکنانی چون مهدی عبدی، محمدحسین کنعانی زادگان، سیامک نعمتی و چند بازیکن دیگر نیز خواستار افزایش مبالغ قراردادشان بودند اما مهدی رسول پناه راضی به انجام این کار نشد. رسول پناه حتی با افزایش رقم قرارداد بعضی از اعضای کادر فنی نیز مخالفت کرد. مقاومتی که در نهایت منجر به اختلافات شدید بین دو گروه شده و رسول پناه نیز از پرسپولیس جدا شد.

جدایی رسول پناه با حضور جانشین او یعنی جعفر سمیعی همراه بود. اگرچه در این مدت فعلا سکوت برقرار است و اظهار نظری در این مورد انجام نشده اما این مشکل کماکان به قوت خود باقی است و بعضی از اعضای کادر فنی و همین طور گروهی از بازیکنان نسبت به تغییر مبالغ قرارداد خود نقدهایی داشته و به دنبال افزایش آن هستند. اگرچه در حال حاضر شرایط اقتصادی باشگاه چندان مناسب نیست اما بعید به نظر می رسد مسئله ای در این راه وجود داشته باشد. از باشگاه خبر رسیده تا پیش از اعزام تیم به قطر برای برگزاری ملاقات فینال لیگ قهرمانان آسیا، قراردادهای اقتصادی فصل جدید امضا خواهد شد.

باشگاه پرسپولیس درصدد پرداخت پول بازیکنان تا قبل از بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا است. بازیکنان پرسپولیس اگرچه طبق اسناد موجود در باشگاه بیش از 95 درصد حق و حقوق خود را دریافت نموده اند اما هنوز آپشن ها و پاداش های باقی مانده از فصل قبل و مبالغ قرارداد این فصل خود را دریافت ننموده اند. اتفاقی که به نظر می رسد به دلیل پرداخت مطالبات برانکو بوده و پرداخت این بدهی خزانه باشگاه را به کلی خالی نموده است.

در این میان البته یحیی گل محمدی به عنوان سرمربی و همین طور سیدجلال حسینی در صندلی کاپیتان تیم، در چند نوبت این موضوع را با مدیرعامل و همین طور ابراهیم شکوری درمیان گذاشته اند و آن ها نیز با اعلام این که درصدد برطرف مسائل هستند، وعده داده اند به زودی این مسائل برطرف خواهد شد. برهمین اساس شنیده می گردد باشگاه به دنبال تامین چند منبع اقتصادی برای پرداخت مطالبات بازیکنان است و بسیار امیدوار است تا با جذب چند اسپانسر بتواند مسائل اقتصادی را برطرف کند. طبق آخرین وعده ای که داده شده، قرار است تا قبل از اعزام تیم به قطر برای برگزاری فینال لیگ قهرمانان آسیا، بخش زیادی از مطالبات بازیکنان و کادر فنی پرداخت گردد تا تیم با بهترین شرایط روحی و روانی راهی بازی فینال لیگ قهرمان آسیا گردد.

جعفر سمیعی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در مورد جذب بازیکنان جدید صحبت کرد. جعفر سمیعی مدیر عامل باشگاه پرسپولیس در مصاحبه با رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس گفت: انتخاب و معرفی بازیکنان برای مذاکره و سپس جذب آنها در حیطه اختیارات کادر فنی است.

سمیعی ادامه داد: هر بازیکنی که کادر فنی به باشگاه معرفی کند ما به دنبال جذب او خواهیم بود و در این زمینه هیچ محدودیتی وجود ندارد.

مدیرعامل پرسپولیس توضیح داد: همانطور که پیش از این اعلام شد در جهت تقویت تیم، ما بر اساس احتیاج کادر فنی اقدام می کنیم.

جعفر سمیعی پس از انتخاب به عنوان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس شرایط اقتصادی و حقوقی سرخپوشان را مورد آنالیز قرار داد تا در جریان میان بدهی های داخلی و احکام مربوط به فیفا بابت طلب مربیان و بازیکنان خارجی پیشین سرخپوشان قرار بگیرد. سمیعی که یکی از اهداف خود را حل مسائل اقتصادی این باشگاه عنوان نموده بود با حساب خالی باشگاه روبرو شده است. باشگاهی که نزدیک به 6 میلیارد تومان برای پرداخت قسط اول قرارداد فصل جاری بعضی بازیکنان خود بدهی دارد اما فقط حدود هفت میلیون تومان در حسابش است.

سمیعی که سعی نموده است رابطه خود با یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس را نزدیک کند به طور مرتب با وی در ارتباط است و گزارش اقتصادی باشگاه را نیز به گل محمدی انتقال داده است. سمیعی از گل محمدی خواسته تا تمرکز بازیکنان را تا فینال لیگ قهرمانان آسیا حفظ کند و او نیز کوشش خود را برای تزریق پول به باشگاه خواهد نمود تا سرخپوشان بدون مشکل سراغ جام قهرمانی در آسیا بروند. بعضی بازیکنان تازه وارد پرسپولیس همچون احسان پهلوان و حامد لک تا به امروز دریافتی از باشگاه نداشته اند و همانند بازیکنان فصل گذشته این تیم منتظر پول هستند.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 26 آذر 1399 بروزرسانی: 26 آذر 1399 گردآورنده: agdagh.ir شناسه مطلب: 1000

به "افزایش قرارداد بازیکنان و کادر فنی؛ چالش عظیم سمیعی در پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش قرارداد بازیکنان و کادر فنی؛ چالش عظیم سمیعی در پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید