بارسا 14 تا می خورد، ولی فردا واکسن کرونا کشف می شد

به گزارش کوه سفید، رئیس سابق بارسا می گوید حاضر بود بارسا به جای 8 گل، 14 گل از بایرن دریافت می کرد، ولی فردا خبر کشف واکسن کرونا را به او می دادند.

بارسا 14 تا می خورد، ولی فردا واکسن کرونا کشف می شد

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، بارسلونا شب گذشته سنگین ترین شکست تاریخ خود در لیگ قهرمانان را برابر بایرن مونیخ تجربه کرد. باخت 8-2 احتمالا باعث ایجاد تحولاتی عظیم در این تیم خواهد شد. جرارد پیکه پس از این باخت سنگین از لزوم تغییرات در باشگاه صحبت کرد و گفت که این اولین بار نیست که بارسا چنین شکست تحقیرآمیزی را در سال های اخیر تجربه می نماید. پیکه تاکید نمود که حاضر است خودش اولین نفر از بارسا برود.

قیمت بهترین گوشی های دیجی کالا از نگاه کاربران!

خوان گاسپارت رئیس بارسا بین سال های 2000 تا 2003 که سال ها نیز نایب رئیس باشگاه بود، در واکنش به این شکست سنگین گفت: مثل همه طرفداران بارسا غمگینم و می دانم که همه در حال زجر کشیدن هستند. خیلی ها حتی نتوانستند شام بخورند و این شب هرگز فراموش نخواهد شد ولی اگر یکی خیلی احساس ناامیدی می نماید، به بیمارستان ها برود و ببیند که غم و غصه واقعی آنجاست.

گاسپارت در خصوص اظهارنظر پیکه گفت: در هر صورت جرارد پس از بازی عصبانی بود و در این مواقع حرف های احساسی هم زده می گردد. مخالف جدایی پیکه هستم چرا که او یکی از متعصب ترین بازیکنان بارسلوناست و هنوز سال های بیشتری می تواند برای تیم بازی کند.

ما تیم پایه ای قدرتمندی داریم و بازیکنان قدیمی باشگاه نیز کیفیتی عالی دارند. ما مسی را در اختیار داریم و اینها هنوز می توانند به بارسا افتخارات بیشتری هدیه نمایند. شب سخت و غمباری است ولی حاضر بودم بارسا 14 گل دریافت می کرد ولی فردا خبر کشف واکسن کرونا را می دادند. شانس این را داشته ام که شب هایی درخشان و فراموش نشدنی را در بارسا ببینم. باید بگویم که بارسا ورق را بر می گرداند و باید این روزهای سخت را به هر نحوی تاب بیاوریم.

انتخابات زودهنگام : در ماه آگوست هستیم و 5 هفته دیگر لیگ آغاز می گردد. در این شرایط انتخابات زودهنگام چه فایده ای خواهد داشت؟ بارتومئو باید بماند و سال بعد انتخابات برگزار گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 12 مهر 1399 بروزرسانی: 12 مهر 1399 گردآورنده: agdagh.ir شناسه مطلب: 846

به "بارسا 14 تا می خورد، ولی فردا واکسن کرونا کشف می شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بارسا 14 تا می خورد، ولی فردا واکسن کرونا کشف می شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید