بازرسی 2 هزار واحد مسکونی مناطق زلزله زده دشتستان بوشهر

به گزارش کوه سفید، خبرنگاران:رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور گفت: تا به امروز 2هزار واحد خسارت دیده در مناطق زلزله زده در دشتستان بازرسی شده است.

بازرسی 2 هزار واحد مسکونی مناطق زلزله زده دشتستان بوشهر

جهت دریافت خدمات طراحی ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به گزارش خبرنگاران از بوشهر، عباس تابش عصر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه پس از اعلام رئیس جمهور مبنی بر شناسایی و بازرسی واحدهای مسکونی خسارت دیده از زلزله در دشتستان اظهار کرد: تا به امروز 2 هزار واحد مسکونی خسارت دیده در دشتستان شناسایی و پرونده آنها برای پرداخت تسهیلات تشکیل شده است.

وی توضیح داد: از این تعداد واحد خسارت دیده با بازرسی های به عمل آمده 50 واحدآن احتیاج به بازسازی کامل دارد که 30 میلیون ریال تسهیلات بانکی و مبلغی به صورت بلاعوض پرداخت می گردد.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با بیان اینکه 632 واحد مسکونی هم دیوارهای آن فرو ریخته است گفت: همه منازل خسارت دیده در شهرستان دشتستان تا کمتر از 20 روز آینده بازرسی و پرونده آن تشکیل می گردد.

تابش از پرداخت نخستین قسط تا 20 روز آینده خبرداد و گفت: برای واحدهایی که احتیاجبه بازسازی کامل دارند 25 میلیون تومان وام 4 درصد و 5 میلیون تومان هم به صورت بلاعوض پرداخت می گردد.

وی پرداخت 10 میلیون وام به واحدهایی که احتیاج به تعمیردارند را مورد اشاره قرار داد و گفت: برای این واحدها 2 میلیون تومان هم بلاعوض پرداخت می گردد.

رئیس بنیاد مسکن اضافه نمود: به منازلی که دیوارهای آنها فرو ریخته است سه میلیون تومان وام و یک میلیون تومان هم بلاعوض پرداخت می گردد.

تابش گفت: در روستاها کارشناسان بنیاد مسکن به منازل روستایی مراجعه می نمایند و در شهرها صاحبان واحدهای مسکونی می توانند به بنیاد مسکن برازجان برای ارزیابی و آنالیز واحدهای خسارت دیده مراجعه نمایند.

وی گفت: هفته آینده مصالح مورد احتیاج واحدهای آسیب دیده از زلزله دشتستان توزیع می گردد.

ق

منبع: تسنیم
انتشار: 13 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: agdagh.ir شناسه مطلب: 533

به "بازرسی 2 هزار واحد مسکونی مناطق زلزله زده دشتستان بوشهر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازرسی 2 هزار واحد مسکونی مناطق زلزله زده دشتستان بوشهر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید