باشگاه پرسپولیس در خصوص پرونده برانکو ریسک می نماید؟

به گزارش کوه سفید، باشگاه پرسپولیس ممکن است بخواهد در خصوص پرونده برانکو ایوانکوویچ ریسک کند، ریسکی که شاید به ضرر سرخپوشان تمام گردد.

باشگاه پرسپولیس در خصوص پرونده برانکو ریسک می نماید؟

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، باشگاه پرسپولیس تا روز پنجشنبه 16 مرداد ماه فرصت دارد طلب برانکو ایوانکوویچ و دستیارانش را بپردازد، در غیر این صورت با محرومیت سنگینی از سوی فیفا روبرو خواهد شد. البته این باشگاه برای اینکه پول به موقع به دست برانکو یا وکیلش برسد باید روز دوشنبه (دو روز دیگر) برای ارسال آن اقدام کند.

نکته قابل توجه اینکه طبق قانون جدید فیفا، چنانچه هر حکمی درباره پرونده های این چنینی صادر گردد، باشگاه جریمه شده تا 45 روز این فرصت را دارد بدهی خود به شاکی اش را پرداخت کند و در آن صورت حکم صادره اجرا نخواهد شد. اتفاقی که چند ماه پیش در خصوص باشگاه ماشین سازی تبریز رخ داد و این باشگاه بعد از پرداخت طلب شاکی اش از جریمه فیفا در امان ماند.

همین موضوع باعث شده مسئولان باشگاه پرسپولیس امیدوار باشند در صورت صدور حکم فیفا مهلتی 45 روزه برای پرداخت طلب برانکو داشته باشند، اما مشکل اینجاست که فیفا برای هر پرونده ای چنین فرصتی را در نظر نمی گیرد. از آنجا که باشگاه پرسپولیس هم اکنون پرونده های زیادی از جمله پرونده ماریو بودیمیر، گابریل کالدرون و دستیارانش ....را در فیفا به علت عدم پرداخت مطالبات شان دارد، ممکن است رأی صادره در خصوص پرونده برانکو بسیار سنگین باشد و بر اجرای سریع آن تأکید گردد.

با شرایط موجود باید دید باشگاه پرسپولیس در خصوص پرونده برانکو این ریسک را خواهد نمود یا در 48 ساعت آینده برای پرداخت طلب مربیان کروات سابقش اقدام می نماید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 مهر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: agdagh.ir شناسه مطلب: 824

به "باشگاه پرسپولیس در خصوص پرونده برانکو ریسک می نماید؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باشگاه پرسپولیس در خصوص پرونده برانکو ریسک می نماید؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید