بخش آی سی یو(ICU)بیمارستان علی ابن ابیطالب(ع)رفسنجان دیگر گنجایش پذیرش بیماران کرونایی را ندارد

به گزارش کوه سفید، خبرنگاران/کرمان رئیس بیمارستان حضرت علی بن ابیطالب (ع) رفسنجان از تکمیل ظرفیت پذیرش بیماران کرونایی در این بیمارستان خبر داد و گفت: بخش آی سی یو بیمارستان علی ابن ابیطالب(ع) رفسنجان دیگر گنجایش پذیرش بیماران کرونایی را ندارد.

بخش آی سی یو(ICU)بیمارستان علی ابن ابیطالب(ع)رفسنجان دیگر گنجایش پذیرش بیماران کرونایی را ندارد

علی موسوی صبح امروز 17 مهرماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تعداد بیماران مبتلا به کرونا بستری در بیمارستان حضرت علی بن ابیطالب (ع) رفسنجان از مرز 50 نفر و تعداد بیماران بدحال از مرز 10 نفر گذشته است.

وی شرح داد: در بخش آی سی یو(ICU) تعداد تخت محدود است و دیگرامکان این که ما بتوانیم خدمت رسانی به بیماران را داشته باشیم نداریم که در این رابطه تصمیم گرفتیم بیماران آی سی یو را به مرکز بحران انتقال دهیم.

موسوی ادامه داد: در حال حاضر بیماران بستری غیر بحرانی نیز 38 نفر مبتلا به کرونا در بخش های داخلی و 10 نفر در اورژانس تنفسی هستند که این تعداد رو به افزایش است.

رئیس بیمارستان علی بن ابیطالب(ع) رفسنجان با ابراز تاسف از عدم رعایت پروتکل های بهداشتی برخی از همشهریان شرح داد: موج سوم کرونا شرایط بحرانی را در شهر رفسنجان رقم زده و آمار بیماران به شدت رو به افزایش است و خطرات جانی همشهریان را تهدید می کند.

موسوی اضافه کرد: این تهدید فقط برای افراد دارای بیماری زمینه ای نیست و همه در معرض خطر هستیم حتی تعدادی از کارکنان، پرستاران و پزشکان این بیمارستان نیز به این بیماری مبتلا شده اند.

رئیس بیمارستان علی بن ابیطالب(ع) رفسنجان گفت: در شرایط کنونی و با توجه به فصل برداشت پسته باید بیشتر به رعایت پروتکل ها بهداشتی به خصوص در مکان های عمومی دقت شود و از همشهریان تقاضا داریم کادر درمان را یاری کنند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 19 آبان 1399 بروزرسانی: 19 آبان 1399 گردآورنده: agdagh.ir شناسه مطلب: 923

به "بخش آی سی یو(ICU)بیمارستان علی ابن ابیطالب(ع)رفسنجان دیگر گنجایش پذیرش بیماران کرونایی را ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بخش آی سی یو(ICU)بیمارستان علی ابن ابیطالب(ع)رفسنجان دیگر گنجایش پذیرش بیماران کرونایی را ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید