به روز رسانی ویندوز 10 مشکل چاپگر ها را حل می نماید

به گزارش کوه سفید، خبرگزاری خبرنگاران- یک به روزرسانی اختیاری در ویندوز 10 در دسترس است که مشکل چاپ در این سیستم عامل را رفع می نماید.

به روز رسانی ویندوز 10 مشکل چاپگر ها را حل می نماید

جهت دریافت مشاوره خدمات چاپ کاتالوگ حرفه ای از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، چاپگر ها از جمله مهم ترین تجهیزات رایانه ای هستند که مردم در منزل و اداره ها از آن استفاده می نمایند. یکی از مشکلاتی که بیشتر کاربران پس از ارتقای ویندوز خود به ویندوز 10 دچارش شدند این بود که این نسخه از ویندوز از چاپگر ها پشتیبانی نمی کرد و هنگام چاپ صفحه آبی میشد و چیزی چاپ نمی شد. اما شرکت مایکروسافت در حال کوشش برای حل مشکل استفاده از چاپگر های خاص رایانه در Windows 10 است. اگر کاربری با این مسئله سر و کار دارد، به روزرسانی تازه این شرکت به او این امکان می دهد تا دوباره بتواند از چاپگر استفاده کند.

حل مشکل چاپگرها به سادگی!

در یادداشت های منتشر شده درباره این به روزرسانی ، مایکروسافت می گوید که این مسئله فقط چاپگرهای خاصی را که از بعضی برنامه ها استفاده می نمایند تحت تأثیر قرار داده است . به نظر می رسد که این مشکل روی بعضی از چاپگرهای Kyocera ، Ricoh و Zebra تأثیر بگذارد.

اگر این مسئله روی کار شما تأثیر گذاشته است، می توانید با رفتن به Settings> Update & Security> Windows Update و کلیک بر روی Check for Updates، به روزرسانی جدید ویندوز 10 را بارگیری کنید. مایکروسافت امیدوار است بعد از به روزرسانی، چاپگر و رایانه کاربران دوباره بتوانند باهم دوست باشند و مسئله ای در چاپ پیش نیاید. این به روزرسانی برای نسخه های ویندوز 10، 1803، 1809، 1909، 2004، 20H2 و 21H1 در دسترس است که آخرین نسخه آن فقط برای Windows Insiders در حال حاضر موجود است.

به روز رسانی ویندوز 10 مشکل چاپگرها را حل می نماید

لازم به ذکر است، مایکروسافت مرورگر قدیمی Edge را از این نسخه حذف و Edge مبتنی بر Chromium را جایگزین آن خواهد نمود. این منطقی است، زیرا پشتیبانی از Edge قدیمی در 9 مارس 2021 سرانجام یافت. Edge جدید Microsoft به عنوان بخشی از Patch بعدی در تاریخ 13 آوریل در دسترس خواهد بود.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 13 فروردین 1400 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: agdagh.ir شناسه مطلب: 1211

به "به روز رسانی ویندوز 10 مشکل چاپگر ها را حل می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "به روز رسانی ویندوز 10 مشکل چاپگر ها را حل می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید