ترافیک پرحجم در جاده های شمال کشور

به گزارش کوه سفید، رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از ترافیک پرحجم و روان در 7محور مواصلاتی شمال کشور اطلاع داد.

ترافیک پرحجم در جاده های شمال کشور

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایسنا، سرهنگ نادر رحمانی با اشاره به آخرین شرایط جوی و ترافیکی راه های مواصلاتی کشور گفت: در جهت جنوب به شمال محور کرج-چالوس (محدوده های سه راهی شهرستانک،نساء، پیچ سرهنگ) نیمه سنگین و طول محور پرحجم و روان گزارش شده است.

وی با اشاره به ترافیک نیمه سنگین و طول محور پرحجم و روان جهت جنوب به شمال آزادراه تهران - شمال (محدوده تونل شماره 12)، اظهار کرد: ترافیک در جهت جنوب به شمال محور هراز (محدوده های گالری امامزاده هاشم، منظریه تا پلور) نیز نیمه سنگین و طول محور پرحجم و روان است.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا در ادامه به ترافیک نیمه سنگین و طول محور پرحجم و روان جهت جنوب به شمال محور قزوین-رشت (محدوده ورودی شهر رودبار) اشاره نمود و گفت: در جهت جنوب به شمال محور فیروزکوه (محدوده های ورسک، زیرآب، پل سفید، تونل شیرگاه) نیز ترافیک پرحجم و روان است.

رحمانی با بیان اینکه ترافیک در آزادراه تهران-کرج (محدوده گرمدره و پل کلاک تا پل فردیس) نیز در هر دو جهت پرحجم و روان است، اظهار کرد: در آزادراه کرج ـ قزوین (محدوده پل فردیس تا مهرشهر) نیز در هر دو جهت ترافیک پرحجم و روان است. همچنین سایر محورهای مواصلاتی کشور از ترافیکی عادی و روان برخوردار هستند.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 2 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: agdagh.ir شناسه مطلب: 696

به "ترافیک پرحجم در جاده های شمال کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترافیک پرحجم در جاده های شمال کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید