ترامپ ایالت های میشیگان و نوادا را به قطع بودجه تهدید کرد

به گزارش کوه سفید، رئیس جمهور آمریکا تهدید کرد اگر مقامات محلی ایالت میشیگان به کوشش برای برگزاری رأی گیری پستی برای انتخابات ریاست جمهوری ادامه دهند بودجه این ایالات را قطع می نماید.

ترامپ ایالت های میشیگان و نوادا را به قطع بودجه تهدید کرد

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا تهدید کرد درصورتی که تصمیم گرفته گردد انتخابات در ایالت های میشیگان و نوادا به صورت پستی برگزار گردد، بودجه آن ها را قطع می نماید.

به نوشته خبرگزاری رویترز، ترامپ روز چهارشنبه در توئیتی با غیرقانونی و فاقد مجوز دانستن این اقدام نوشت: اگر آن ها بخواهد به این جهت تقلب در رأی گیری را ادامه دهند، درخواست می کنم بودجه میشیگان قطع گردد.

او در توئیت دیگری نوشت: ایالت نوادا فکر می نماید می تواند با فرستادن رأی غیرقانونی به وسیله رأی گیری پستی سناریوی تقلب عظیم انتخاباتی خود را برای این ایالت و آمریکا پیش ببرد. آن ها نمی توانند! اگر چنین کاری نمایند، بودجه ایالت را قطع می کنم. ببخشید ولی نباید در اتخابات تقلب کنید.

ترامپ در هر دو توئیت خود، صفحه توئیتر وزارت خزانه داری آمریکا را نیز درج کرد. وی پیش از این نیز درخصوص احتمال وقوع تقلب در اجرای رأی گیری پستی در انتخابات ریاست جمهوری امسال هشدار داده و انجام آن را خطرناک توصیف نموده بود.

یکی مقامات میشیگان روز سه شنبه بیان کرد 7.7 میلیون رأی دهنده، با دریافت فرم ثبت نام در رأی گیری غیرحضوری، از انتخاب بین سلامتی و حق رأی خود، فارغ خواهند شد.

حزب دموکرات معتقدند با توجه به شیوع ویروس کرونا در آمریکا انجام رأی گیری پستی برای حفظ سلامت مردم ضروری است.

پیش تر جو بایدن نامزد حزب دموکرات برای تصاحب ریاست جمهوری آمریکا درخصوص تعویق انتخابات از سوی ترامپ ابراز نگرانی نموده و گفت: حرفم را جدی بگیرید، معتقدم که او (دونالد ترامپ) کوشش خواهد نمود انتخابات را به نحوی عقب بیندازد و برای عدم برگزاری آن دلیل بتراشد.

بر اساس نتایج نظرسنجی اخیر موسسه معتبر پیو، در حالی که تنها شش ماه به برگزاری انتخابات ریاست جمهور این کشور باقی مانده، دو سوم (67 درصد) از جمله دموکرات ها و نیمی از جمهوری خواستار بر این باورند که شیوع کرونا به احتمال زیاد و یا تا حدی به طور قابل توجهی توانایی رای دهندگان در شرکت در انتخابات ریاست جمهوری را مختل می نماید.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 3 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: agdagh.ir شناسه مطلب: 700

به "ترامپ ایالت های میشیگان و نوادا را به قطع بودجه تهدید کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ ایالت های میشیگان و نوادا را به قطع بودجه تهدید کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید