ترامپ به نایجل فاراژ لقب پادشاه اروپا را داد

به گزارش کوه سفید، رئیس جمهوری آمریکا ، نایجل فاراژ، از حامیان بریگزیت در بریتانیا را که در آخرین گردهمایی های انتخاباتی او شرکت نموده بود مورد ستایش قرار داده و لقب پادشاه اروپا را به او اعطا کرد.

ترامپ به نایجل فاراژ لقب پادشاه اروپا را داد

با ما سفر کنید و با بلیط ارزان اروپا از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به نقل از خبرگزاری فرانسه، نایجل فاراژ به همراه گروهی از سیاستمداران جمهوری خواه در گردهمایی دونالد ترامپ در آریزونا شرکت کرد. کمتر از یک هفته مانده به انتخابات آمریکا، نظرسنجی ها پیروزی رقیب دموکرات او جو بایدن را پیش بینی می نمایند.

فاراژ از فعالان دیرینه خارج کردن بریتانیا از اتحادیه اروپا به شمار می رود و ترامپ او را روی سن فراخواند و او را یکی از قدرتمندترین مردان در اروپا توصیف کرد.

ترامپ در ادامه به شوخی گفت: او یکی از بی حاشیه ترین افراد است، مگر نه؟ خیلی خجالتی است. فاراژ هم میکروفن را گرفت و در پاسخ به او گفت: قابل مقایسه با شما نیستم.

این عضو سابق مجلس اروپا و رهبر سابق حزب استقلال بریتانیا همچنین گفت: چهار سال پیش با پیغام بریگزیت به آمریکا آمدم تا شما این تشکیلات را بشکنید و این همان کاری است که دونالد ترامپ انجام داد.

رئیس جمهوری آمریکا هم خطاب به او گفت: ما پادشاه اروپا را اکنون در کنارمان داریم. ،ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 7 آذر 1399 بروزرسانی: 7 آذر 1399 گردآورنده: agdagh.ir شناسه مطلب: 961

به "ترامپ به نایجل فاراژ لقب پادشاه اروپا را داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ به نایجل فاراژ لقب پادشاه اروپا را داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید