تسهیلات خانه های روستایی به 1 میلیارد ریال افزایش می یابد

به گزارش کوه سفید، تهران (پانا) - معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اطلاع داد تسهیلات خانه های روستایی به یک میلیارد ریال افزایش می یابد.

تسهیلات خانه های روستایی به 1 میلیارد ریال افزایش می یابد

به گزارش روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، عزیزالله مهدیان افزود: افزایش سقف تسهیلات بانکی مسکن روستایی از سال گذشته با وجود شرایط تورمی پیگیری شده است.

وی افزود: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در کوشش است تا افزایش سقف تسهیلات مسکن روستایی در سالجاری محقق گردد.

مهدیان گفت: سال جاری 200 هزار خانه روستایی در کشور توسط بنیاد مسکن و ارائه تسهیلات بانکی بازسازی و نوسازی می گردد.

معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با اشاره به بازسازی و نوسازی مسکن مناطق سیل زده 2 سال پیش افزود: این پروژه به مراحل آخرین خود رسیده و بزودی تکمیل می گردد.

وی با اشاره به خانه های آسیب دیده در زلزله های ماه های اخیر گفت: هزار 600 واحد در استان استان کهگیلویه و بویراحمد و 250 واحد نیز در سمیرم برای برطرف مشکل مسکن مردم آسیب دیده احداث خواهد شد.

به گفته مهدیان، تامین اعتبار این پروژه صورت گرفته است و کوشش بنیاد مسکن بر آماده سازی و تحویل این واحد های مسکونی تا پیش از فرا رسیدن زمستان سال جاری است.

وی احداث 12 هزار واحد مسکن محرومان را از دیگر پروژه های مهم بنیاد مسکن اظهار داشت و گفت: تا به امروز بیش از 60 هزار واحد مسکونی آن آماده و در حال تحویل متقاضیان است و مابقی نیز تا خاتمه شهریورماه تحویل می گردد.

2 میلیون و 500 هزار واحدمسکن روستایی در قالب بازسازی واحد های مسکونی حادثه دیده و بهسازی مسکن روستایی نوسازی شده اند که 50 درصد کل مسکن روستایی کشور را شامل می گردد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 30 خرداد 1400 بروزرسانی: 30 خرداد 1400 گردآورنده: agdagh.ir شناسه مطلب: 1343

به "تسهیلات خانه های روستایی به 1 میلیارد ریال افزایش می یابد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تسهیلات خانه های روستایی به 1 میلیارد ریال افزایش می یابد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید