تفاهم نامه همکاری فدراسیون جودو ایران و ترکیه امضا شد

به گزارش کوه سفید، به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون جودو، آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو کشورمان روز گذشته چهارشنبه 27 بهمن ماه 1400 با دعوت رسمی سزار هویسز رئیس فدراسیون جودو کشور ترکیه راهی این کشور شد.

تفاهم نامه همکاری فدراسیون جودو ایران و ترکیه امضا شد

در بدو ورود میراسماعیلی به همراه مصطفی کریمی مدیر سازمان تیم های ملی به ترکیه، رئیس فدراسیون جودو این کشور برای خوش آمد گویی به استقبال آنها آمد و از صبح امروز پنج شنبه 28 بهمن ماه جلسات به صورت رسمی شروع شد.

در جلسه صبح امروز (پنج شنبه) میراسماعیلی با همتای ترکیه ای خود در محل فدراسیون جودو این کشور ملاقات و گفت و گو داشت و در نهایت تفاهم نامه همکاری بین فدراسیون جودو ایران و ترکیه امضا شد.

در این جلسه مقرر شد تا کمپ تمرینی مشترک تیم های ملی این دو کشور به زودی برگزار گردد. ارتقا سطح فنی مربیان دو کشور از جمله توافقاتی بود که در این تفاهم نامه امضا شد. در انتها این جلسه 3 ساعته، میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو کشورمان از بخش های مختلف فدراسیون جودو ترکیه بازدید به عمل آورد.

وی در ادامه از زیر ساخت های جودو این کشور همانند، محل ساخت آموزشگاه نو جودو، محل کمپ تیم های ملی، سالن بدنسازی و جودو این کشور بازدید کرد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 13 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 13 اردیبهشت 1401 گردآورنده: agdagh.ir شناسه مطلب: 1710

به "تفاهم نامه همکاری فدراسیون جودو ایران و ترکیه امضا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تفاهم نامه همکاری فدراسیون جودو ایران و ترکیه امضا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید