توافق یونان و وام دهندگان بین المللی بر سر مفاد بسته نجات اقتصادی

به گزارش کوه سفید، خبرنگاران: یک مقام رسمی وزارت دارایی یونان تاکید نمود که آتن و نهادهای بین المللی بر سر مفاد بسته نجات اقتصادی 86 میلیارد یورویی به توافق رسیده اند.

توافق یونان و وام دهندگان بین المللی بر سر مفاد بسته نجات اقتصادی

سفر با تور یونان ارزان را از دست ندهید و از نزدیک با سرزمین اسطوره های باستانی آشنا شوید و شهرهای سانتورینی، آتن و میکونوس را ببینید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران و به نقل از راشاتودی، یک مقام رسمی وزارت دارایی یونان توضیح داد که توافقنامه بین آتن و وام دهندگان بین المللی حاصل شده است. این توافق پس از مذاکرات شب گذشته به دست آمده است.

وی به خبرنگاران گفته است که مذاکرات طولانی طی شب گذشته بین دو طرف ادامه داشته و در نهایت توافق به دست آمده است.

اقلیدس تساکالاتوس وزیر دارایی یونان نیز تاکید نمود که هم اکنون مذاکرات در مورد بعضی جزییات ادامه دارد. 2 یا 3 مورد جزئی در این توافقنامه در حال مذاکره است.

یونان با تبعات منفی بحران مالی و مالی 2009 میلادی دست به گریبان است. میزان بدهی های یونان به بیش از 175 درصد فراوری ناخالص داخلی رسیده است.

رهبران اروپایی به تازگی به اتفاق آرا با طرح نجات مالی 3 ساله ای به آتن به ارزش 86 میلیارد یورو موافقت کردند که در ازای اعطای این یاری مالی، دولت یونان نیز متعهد به اجرای اصلاحات مالی از جمله اصلاح قوانین کار، سیستم بازنشستگی و مالیات بر ارزش افزوده خواهد شد.

منبع: تسنیم
انتشار: 24 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: agdagh.ir شناسه مطلب: 625

به "توافق یونان و وام دهندگان بین المللی بر سر مفاد بسته نجات اقتصادی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توافق یونان و وام دهندگان بین المللی بر سر مفاد بسته نجات اقتصادی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید