توس: بردن توپ طلا در سری A سخت تر از سایر لیگ هاست

به گزارش کوه سفید، خبرنگاران: به نظر مهاجم آرژانتینی تیم فوتبال یوونتوس بازیکنان شاغل در لیگ فوتبال ایتالیا در قیاس با بازیکنان سایر لیگ ها، شانس کمتری برای کسب ارزشمندترین جایزه انفرادی دنیای فوتبال را دارند.

توس: بردن توپ طلا در سری A سخت تر از سایر لیگ هاست

به گزارش خبرنگاران، کارلوس توس اعتراف کرد که برای او رسیدن به افتخاری همچون توپ طلای فیفا کار بسیار سختی است، هرچند این موضوع او را از تلاش برای تاریخ سازی به همراه یوونتوس ناامید نمی کند.

توس که در این فصل در 20 بازی اش برای یوونتوس 13 گل به ثمر رسانده است، در گفت وگو با شبکه تلویزیونی باشگاه یووه گفت: کسب توپ طلا کار بسیار مسئله ای است به خصوص برای بازیکنانی که در فوتبال ایتالیا هستند، چرا که شرایط این لیگ با سایر لیگ ها متفاوت است. تعداد گل هایی که اینجا در سری A به ثمر می رسد به اندازه گل هایی که در لیگ های دیگر زده می گردد، نیست.

یوونتوس با حاشیه امنیت هفت امتیازی که در صدر جدول رده بندی رقابت ها برای خودش ایجاد کرده است، در آستانه کسب چهارمین قهرمانی متوالی خود در سری A قرار گرفته است.

توس با اشاره به این موضوع بیان کرد: کسب چهار قهرمانی متوالی در لیگ کار آسانی نیست، به خصوص در لیگ فیزیکی و تاکتیکی مانند سری A. اگر ما چهارمین قهرمانی مان را کسب کنیم، از نظر تاریخ سازی کار بزرگ تری انجام داده ایم.

مهاجم آرژانتینی بانوی پیر با اشاره به دوران بازیگری اش در فوتبال انگلیس که در تیم های وستهام، منچستریونایتد و منچسترسیتی توپ زده است، گفت: فکر می کنم که لیگ برتر انگلیس، بهترین لیگ فوتبال است اما اینجا در ایتالیا شما بیشتر می دوید که همه اینها به ماهیت تاکتیکی رقابت های سری A برمی گردد.

منبع: تسنیم
انتشار: 11 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: agdagh.ir شناسه مطلب: 205

به "توس: بردن توپ طلا در سری A سخت تر از سایر لیگ هاست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توس: بردن توپ طلا در سری A سخت تر از سایر لیگ هاست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید