تیم ها توافق نمایند می توانند در تعطیلات لیگ برتر بازی نمایند

به گزارش کوه سفید، منوچهر پورحسن پس از برگزاری جلسه روز گذشته با نمایندگان باشگاه ها درباره تعطیلی 50 روز رقابت های لیگ به خبرنگاران گفت: در این جلسه تصمیم بر این شد تیم های که ملی پوش ندارند در صورت توافق با یکدیگر برای برگزاری مسابقات به سازمان لیگ اعلام آمادگی نمایند. همچنین قرار شد مسابقات به تعویق افتاده نیز از 29 دی ماه پس از انتها رقابت های انتخابی المپیک آغاز گردد و سپس دور برگشت را آغاز کنیم.

تیم ها توافق نمایند می توانند در تعطیلات لیگ برتر بازی نمایند

وی ادامه داد: تیم ها در 50 روز تعطیلات می توانند برای کاهش فشار بازی ها بعضی از بازی های خود را انجام دهند. ما لیگ را تعطیل نموده ایم اما اگر تیم ها بخواهند می توانند بازی نمایند. با این رویه مسابقات لیگ تا سال آینده به طول خواهد انجامید و برای کاهش فشار بازی ها این امکان وجود دارد در تعطیلات در صورت تمایل بازی نمایند.

به گزارش خبرنگاران، رقابت های انتخابی المپیک از 17 تا 22 دی ماه به میزبانی چین برگزار خواهد شد و تیم ملی در مرحله گروهی با تیم های قزافستان، چین و چین تایپه همگروه است. اردوهای ملی نیز از 13 آذر ماه شروع خواهد شد و رقابت های لیگ به دلیل برگزاری اردوهای ملی در غیاب لژیونر ها به تعطیلات 50 روزه خواهد رفت.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 29 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: agdagh.ir شناسه مطلب: 241

به "تیم ها توافق نمایند می توانند در تعطیلات لیگ برتر بازی نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیم ها توافق نمایند می توانند در تعطیلات لیگ برتر بازی نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید