جزئیات فراخوان واردات واکسن کرونا به شرکت های خصوصی وارد کننده دارو

به گزارش کوه سفید، خبرگزاری خبرنگاران- مدیرکل دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو گفت: به شرکت های خصوصی تامین کننده دارو اجازه داده شده است تا هر میزان که می توانند واکسن کرونا وارد کنند، اما همه واکسن های وارداتی را باید به وزارت بهداشت بفروشند.

جزئیات فراخوان واردات واکسن کرونا به شرکت های خصوصی وارد کننده دارو

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، دکتر سید حیدر محمدی اضافه کرد: برای واردات واکسن کرونا چند ماه قبل فراخوان داده بودیم و اخیرا فراخوان تازه ای به شرکت های واردکننده دارو اعلام شده است تا هر شرکتی که می تواند اقدام به واردات کند.

وی گفت: ابتدا وزارت بهداشت تصمیم داشت که واردات واکسن کرونا فقط از طریق هیات امنای ارزی انجام شود، اما از آنجا که این مجموعه، دولتی است با صلاحدید وزیر بهداشت تصمیم گرفتیم تا هر یک از شرکت های خصوصی که امکان واردات واکسن از منابع معتبر و مورد تایید را دارند، بتوانند واکسن وارد کنند و در اختیار وزارت بهداشت قرار دهند.

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از صدا و سیما، دکتر محمدی اضافه کرد: وزارت بهداشت همه واکسن های وارداتی توسط شرکت های خصوصی را از آن ها خریداری می کند و رایگان برای واکسیناسیون عمومی در اختیار مردم قرار می دهد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 30 فروردین 1400 بروزرسانی: 30 فروردین 1400 گردآورنده: agdagh.ir شناسه مطلب: 1246

به "جزئیات فراخوان واردات واکسن کرونا به شرکت های خصوصی وارد کننده دارو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات فراخوان واردات واکسن کرونا به شرکت های خصوصی وارد کننده دارو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید