حمایت نخست وزیر مجارستان از ترامپ در برابر کلینتون

به گزارش کوه سفید، نخست وزیر راستگرای مجارستان که مخالف سیاست های مهاجرتی اروپا است، از دونالد ترامپ در برابر هیلاری کلینتون حمایت نموده است.

حمایت نخست وزیر مجارستان از ترامپ در برابر کلینتون

با ما سفر کنید و با تور مجارستان از کشور جذاب اروپایی دیدن کنید و شهر زیبای بوداپست را ببینید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از اسپوتنیک، ویکتور اوربان نخست وزیر مجارستان که با سیاست های درهای باز اروپا در زمینه مهاجرت به شدت مخالف است، ادعا نموده است که دیدگاه های مشترکی در امور خارجی با دونالد ترامپ نامزد جمهوریخواهان در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا دارد و معتقد است که پیروزی ترامپ در این انتخابات به نفع اروپا خواهد بود.

روز سه شنبه، اوربان در سخنانی گفت: سیاست خارجی ترامپ در زمینه مهاجرت، منافع مجارستان را بیش از گذشته شفاف و نمایان نموده است. سیاست خارجی و مهاجرت که از سوی ترامپ حمایت می گردد، برای اروپا و مجارستان اهمیت دارد.

اوربان نخستین رهبر اروپایی است که به طور علنی حمایت خود را از ترامپ در برابر هیلاری کلینتون اعلام نموده است.

وی اضافه کرد: ترامپ تنها کسی است که می داند چگونه با تروریسم در دنیا مقابله کند.

اوربان ضمن انتقاد از سیاست های حزب دموکرات و مشخصا کلینتون گفت: تعابیری مثل صدور دموکراسی و سیاست های مهاجرتی کلینتون، برای مجارستان مرگبار خواهد بود.

دموکرات ها سه شنبه شب هیلاری کلینتون 68ساله را به عنوان اولین زن نامزد حزب خود در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا انتخاب کردند.

این اولین بار است که بانوی اول آمریکا پس از مدتی به عنوان اولین زن نامزد در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا وارد عرصه رقابت می گردد. وی پنجشنبه شب در سرانجام مجمع ملی دموکرات ها رسماً انتصاب خود را به عنوان نامزد دموکرات ها در انتخابات ریاست جمهوری خواهد پذیرفت.

منبع: تسنیم
انتشار: 3 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: agdagh.ir شناسه مطلب: 412

به "حمایت نخست وزیر مجارستان از ترامپ در برابر کلینتون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمایت نخست وزیر مجارستان از ترامپ در برابر کلینتون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید