حمله فرماندار مریلند به ترامپ: گلف را رها کن و شکست را بپذیر!

به گزارش کوه سفید، فرماندار ایالت مریلند با لحنی تمسخرآمیز از ترامپ خواست شکست خود در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا را بپذیرد.

حمله فرماندار مریلند به ترامپ: گلف را رها کن و شکست را بپذیر!

به نقل از پایگاه خبری هیل، فرماندار ایالت مریلند از دونالد ترامپ خواست تا شکست در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا را بپذیرد.

لری هوگان که از قضا هم حزبی جمهوری خواه ترامپ نیز است، در پیامی توئیتری نوشت: بازی گلف را رها کن و شکست را بپذیر. فرماندار مریلند در واکنش به پیام روز یکشنبه ترامپ درباره واردات تجهیزات تست کرونا از کره جنوبی، خطاب به او آورد: اگر تو وظیفه خود را انجام می دادی، فرمانداران آمریکا مجبور نبودند برای حفاظت از خود به دنبال (ابزارهای) تست کرونا بروند. کاری که آن را با موفقیت در مریلند انجام دادیم.

ترامپ روز گذشته در پیامی در حساب توئیتری خود با قهرمان ضد ترامپ خواندن فرماندار مریلند، نوشت او تجهیزات ناقصی را برای آزمایش کرونا از کره جنوبی وارد کرده است. رئیس جمهور آمریکا این اقدام فرماندار مریلند را به شدت زیر سوال برد.

20 روز از زمان برگزاری انتخابات ریاست جمهوری آمریکا می گذرد، جو بایدن خود را رئیس جمهور منتخب می داند و ترامپ بی وقفه بر طبل تقلب انتخاباتی می کوبد. ، باشگاه خبرنگاران

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 3 دی 1399 بروزرسانی: 3 دی 1399 گردآورنده: agdagh.ir شناسه مطلب: 1017

به "حمله فرماندار مریلند به ترامپ: گلف را رها کن و شکست را بپذیر!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمله فرماندار مریلند به ترامپ: گلف را رها کن و شکست را بپذیر!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید