خبرنگاران ایرانسل 700 میلیارد ریال در قشم سرمایه گذاری می کند

به گزارش کوه سفید، قشم- خبرنگاران- مدیرعامل شرکت ایرانسل گفت: این شرکت تا خاتمه سال جاری، 700 میلیارد ریال در قشم سرمایه گذاری می کند که با احتساب آن حجم سرمایه گذاری در این جزیره به بیش از یکهزار و 760 میلیارد ریال می رسد.

خبرنگاران ایرانسل 700 میلیارد ریال در قشم سرمایه گذاری می کند

بیژن عباسی آرند شامگاه سه شنبه در جلسه امضای تفاهم نامه همکاری در قشم اضافه کرد: پیش از این، شرکت ایرانسل یک هزار و 60 میلیارد ریال سرمایه گذاری در قشم انجام داده است که با افزایش این سرمایه گذاری، حجم آن در کشور به تناسب منطقه، بی نظیر می شود.

وی ادامه داد: مجموعه ایرانسل به عنوان دومین اپراتور تلفن همراه و بزرگترین اپراتور دیتای کشور در پنج سال اخیر بر نسل های جدید شبکه های ارتباطی تمرکز جدی دارد.

مدیرعامل ایرانسل شرح داد: بیش از نیمی از دیتای کشور از این طریق ایرانسل تامین می شود.

وی اضافه کرد: در راستای خدمات شرکت ایرانسل به مردم، با امضای تفاهم امه با سازمان منطقه آزاد قشم خدمات نظام یافته و ساختارمند برای جزیره قشم فراهم می شود.

عباسی آرند ادامه داد: جزیره قشم به عنوان نمونه شهر هوشمند از زیرساخت های توسعه ای این شرکت بهره مند و به سوی شهر هوشمند پیش می رود.

وی با اعلام اینکه اقتصاد دیجیتال جز با شهر هوشمند و سرویس های آن امکانپذیر نیست، اضافه کرد: ظرفیت هایی برای توسعه قشم در ایرانسل وجود دارد که مقدمه ای برای توسعه تجاری در قشم است.

جزیره قشم با مساحت یک هزار و 500 کیلومتر در سال های 1369 و 1370 با تصمیم دولت به 2 بخش منطقه آزاد با مساحت 300 کیلومتر و منطقه ویژه اقتصادی با مساحت یکهزار و 200 کیلومتر تقسیم شد.

پیوند اقتصاد ملی به اقتصاد جهانی، انتقال تکنولوژی پیشرفته به منطقه، جذب سرمایه های خارجی، تربیت نیروی انسانی ماهر و متخصص و افزایش صادرات و کسب در آمدهای ارزی از جمله هدف های ایجاد منطقه آزاد قشم است.

شهرستان قشم شامل جزیره های قشم، هنگام و لارک با 150 هزار نفر جمعیت از تنگه هرمز به موازات سواحل استان هرمزگان به طول 150 کیلومتر و عرض میانگین 11 کیلومتر در آب های خلیج فارس گسترده شده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 18 آبان 1399 بروزرسانی: 18 آبان 1399 گردآورنده: agdagh.ir شناسه مطلب: 922

به "خبرنگاران ایرانسل 700 میلیارد ریال در قشم سرمایه گذاری می کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران ایرانسل 700 میلیارد ریال در قشم سرمایه گذاری می کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید