خبرنگاران توضیح پلیس در مورد انتشار کلیپ قتل یک طلا فروش در فضای مجازی

به گزارش کوه سفید، تهران- خبرنگاران- رئیس مرکز اطلاع رسانی و ارتباطات معاونت اجتماعی نیروی انتظامی در مورد کلیپی که اخیرا در فضای مجازی در ارتباط با قتل یک طلا فروش منتشر شده بود، توضیح داد.

خبرنگاران توضیح پلیس در مورد انتشار کلیپ قتل یک طلا فروش در فضای مجازی

به گزارش خبرنگاران از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ سیداحمد خسروی در این زمینه گفت: مطالب منتشر شده در شبکه های مجازی مبنی بر قتل یک نفر طلافروش و سرقت طلاها توسط سه نفر سارق مربوط به کشور ایران نیست.

وی اضافه کرد: با انتشار کلیپی در فضای مجازی مبنی بر قتل یک نفر طلافروش و سرقت طلاها توسط سه نفر سارق، این کلیپ به دقت از طریق مرکز رصد فضای مجازی معاونت اجتماعی ناجا بررسی و معین گشت این کلیپ مربوط به کشور ایران نیست و متعلق به یکی از کشورهای خارجی است که متاسفانه عده ای انگشت شمار به قصد تشویش اذهان عمومی اقدام به انتشار این کلیپ کردند که قطعاً موضوع از سوی پلیس رسیدگی و با منتشر کنندگان آن طبق قانون برخورد خواهد شد.

خسروی اضافه کرد: 80درصد محتوای تولید شده در فضای مجازی توسط 20 درصد از کاربران تولید می شود یا به عبارت دیگر 80 درصد، مصرف کننده افکار و عقاید 20 درصد کاربران هستند.

رئیس مرکز اطلاع رسانی و ارتباطات معاونت اجتماعی ناجا با توصیه به مردم در خصوص عدم توجه و اعتنا به برخی مطالب منتشر شده در فضای مجازی گفت: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با افرادی که قصد برهم زدن امنیت ذهنی و روانی مردم جامعه را داشته باشند برخورد قانونی می کند.

منبع: ایرنا
انتشار: 26 دی 1399 بروزرسانی: 26 دی 1399 گردآورنده: agdagh.ir شناسه مطلب: 1054

به "خبرنگاران توضیح پلیس در مورد انتشار کلیپ قتل یک طلا فروش در فضای مجازی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران توضیح پلیس در مورد انتشار کلیپ قتل یک طلا فروش در فضای مجازی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید