خبرنگاران توفان لورا در لوئیزیانای آمریکا قربانی گرفت

به گزارش کوه سفید، تهران- خبرنگاران- فرماندار ایالت لوئیزیانای آمریکا روز پنجشنبه گفت، چهار نفر بر اثر توفان لورا در این ایالت کشته شدند.

خبرنگاران توفان لورا در لوئیزیانای آمریکا قربانی گرفت

به گزارش خبرنگاران از آسوشیتدپرس، جان بل ادواردز فرماندار لوئیزیانا شرح داد: دلایل مرگ این افراد ناشی از سقوط درختان روی منازل بوده است.

ادواردز در ادامه اضافه نمود: اولویت فعلی جستجو و نجات ساکنان محلی است و پس از آن تلاش برای یافتن محلی به منظور مستقر کردن افرادی که خانه ها خود را در توفان از دست داده اند می باشد.

به گزارش رسانه های محلی، توفان لورا پس از سواحل لوئیزیانا هم اکنون با وزش باد و باران های شدید وارد ایالت آرکانزاس شده است.

آسوشیتدپرس می نویسد: ورود توفان لورا به ایالت آرکانزاس ظهر پنجشنبه (به وقت محلی) موجب شکسته شدن درختان و تخریب برخی منازل شده و بیش از 30 هزار خانوار در این ایالت برق ندارند.

بدنبال این توفان، بسیاری از مدارس آرکانزاس کلاس ها خود را تعطیل کردند.

دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا که با نزدیک شدن به زمان برگزاری انتخابات ریاست جمهوری 2020 توفان لورا را بهترین فرصت برای تبلیغات انتخاباتی خود می بیند، به رسانه ها گفت که در روزهای پایانی هفته از مناطق آسیب دیده توفان لورا بازدید خواهد کرد.

ترامپ به رسانه ها گفت که وی روز شنبه یا یکشنبه برای بررسی تخریب های ناشی از توفان لورا از ایالت های تگزاس و لوئیزیانا بازدید خواهد داشت.

منبع: ایرنا
انتشار: 23 مهر 1399 بروزرسانی: 23 مهر 1399 گردآورنده: agdagh.ir شناسه مطلب: 869

به "خبرنگاران توفان لورا در لوئیزیانای آمریکا قربانی گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران توفان لورا در لوئیزیانای آمریکا قربانی گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید