خبرنگاران دومین آتش سوزی در بیمارستان های کرونایی روسیه جان 5 بیمار را گرفت

به گزارش کوه سفید، مسکو - خبرنگاران - یک بیمارستان ویژه بیماران کرونایی دیگر در روسیه این بار در شهر سن پترزبورگ آتش گرفت و پنج نفر بر اثر آن کشته شدند.

خبرنگاران دومین آتش سوزی در بیمارستان های کرونایی روسیه جان 5 بیمار را گرفت

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

شبکه تلویزیونی رن.ت.و روسیه روز سه شنبه اعلام نمود: بیمارستان سووتوا گئورگی (بروسی گئورگی مقدس) در ناحیه ویبورگ سن پترزبورگ دچار آتش سوزی شد.

آتش سوزی بخشی از طبقه پنجم بیمارستان سووتوا گئورگی را دربرگرفت و بر اثر آن پنج بیمار کرونایی که به دستگاه تنفس مصنوعی وصل بودند، جان سپردند و حدود 150 نفر افراد واقع در بیمارستان نیز تخلیه شدند.

علت مرگ این افراد، استنشاق دود ناشی از آتش سوزی اعلام شده است.

کمیته پیگیری قضایی روسیه تحقیقات پیرامون این حادثه را شروع نموده است و بر اساس اطلاعات اولیه، آتش سوزی بر اثر آتش دریافت دستگاه تنفس مصنوعی اتفاق افتاده است.

به گزارش شنبه شب خبرنگاران، بیمارستان پنجاهم مسکو ویژه مداوای بیماران کرونایی نیز سه روز پیش دچار آتش سوزی شد و بر اثر آن یک نفر کشته شد.

بر اساس آخرین اطلاعات ستاد مبارزه با کرونا در روسیه، 232 هزار و 243 نفر در این کشور به ویروس کرونا آلوده شده، 43 هزار و 512 نفر بهبود یافته اند و 2 هزار و 116 نفر مرده اند.

روز گذشته نیز یک مرکز غیردولتی نگهداری سالمندان بیمار در حومه مسکو آتش گرفته است و طی آن 9 نفر کشته و 9 نفر دیگر مجروح شدند.

وزارت موقعیت های اضطراری روسیه اعلام نمود: آتش سوزی در مرکز نگهداری سالمندان بیمار به نام آفتاروی دوم در شهر کراسنوگورسک در حومه مسکو رخ داد.

روسیه همه ساله شاهد وقوع دهها آتش سوزی با قربانیان پرشمار است که بیشترین تلفات در سال 2012 با 162 هزار رویداد و جان باختن 11 هزار و 750 نفر بوده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 19 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: agdagh.ir شناسه مطلب: 679

به "خبرنگاران دومین آتش سوزی در بیمارستان های کرونایی روسیه جان 5 بیمار را گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران دومین آتش سوزی در بیمارستان های کرونایی روسیه جان 5 بیمار را گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید