خبرنگاران سلامت مردم باغملک در معرض خطر کروناست

به گزارش کوه سفید، اهواز - خبرنگاران - فرماندار باغملک گفت: افزایش تعداد مبتلایان در این شهرستان از شرایط عادی گذشته و رفته رفته رنگ و بوی بحران به خود می گیرد.

خبرنگاران سلامت مردم باغملک در معرض خطر کروناست

جهت دریافت خدمات طراحی خانه باغ مدرن با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

محمد نجاتی پور روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران بیان نمود: متاسفانه سلامت عمومی شهروندان در معرض خطر جدی قرار گرفته است، امروز خبرهای ناگواری از تعداد مبتلایان در این شهرستان منتشر شده است.

وی اضافه نمود: تعداد قابل توجهی از شهروندان به ویروس کرونا مبتلا شده اند عاجزانه از عموم مردم باغملک در خواست همراهی و یاری داریم.

فرماندار باغملک ادامه داد: مردم به هشدارها توجه نمایند زیرا در صورت توجه نکردن به این دستورالعمل ها و انجام نشدن مراقبت لازم، همه ما در معرض خطر ابتلا به کرونا قرار خواهیم گرفت.

رییس ستاد مقابله با کرونای باغملک اتحاد مردم را رمز غلبه بر کرونا دانست و اضافه نمود: با اتحاد و رعایت فاصله گذاری اجتماعی از پس این بیماری مهلک بر می آییم. قدم نخست در این زمینه ماندن در خانه است و قدم دوم نیز اجتناب از تجمع به ویژه جلوگیری از شکل گیری آیین ازدواج، ترحیم و تشییع جنازه هاست.

نجاتی پور از ادامه ممنوعیت برگزاری تشییع جنازه، آیین عزاداری و جشن ها در باغملک اطلاع داد و اضافه نمود: دادستانی شهرستان باغملک با جدیت و حساسیت خاص با برگزار نمایندگان اینگونه آیین ها که سلامت مردم را با خطر روبه رو می نماید برخورد می نماید.

وی ادامه داد: از شهروندان، شوراهای روستا و دهیاران درخواست می کنیم اطلاعات خود در خصوص برگزاری آیین های مختلف را به دستگاه قضایی و فرمانداری اطلاع دهند تا برخورد قانونی با برپا نمایندگان انجام گردد.

موارد مثبت از بیماری کووید 19 یا ویروس کرونا از اواخر بهمن پارسال در کشور مشاهده شد.شیوع این ویروس بر بیشتر فعالیت های مالی ، آموزشی ، اداری اجتماعی و فرهنگی خوزستان تاثیر بسیار بالایی گذاشته است.ویروس کرونا یا کووید 19 اواسط ماه دسامبر (24 آذر98) در شهر ووهان چین گزارش شد.

منبع: ایرنا
انتشار: 2 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: agdagh.ir شناسه مطلب: 509

به "خبرنگاران سلامت مردم باغملک در معرض خطر کروناست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران سلامت مردم باغملک در معرض خطر کروناست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید