خبرنگاران مهلت ثبت نام متقاضیان تسهیلات کرونا در کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد

به گزارش کوه سفید، یاسوج - خبرنگاران - معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: انتها مهلت ثبت نام برای دریافت تسهیلات جبران خسارت کرونا تا پنجم مرداد امسال است.

خبرنگاران مهلت ثبت نام متقاضیان تسهیلات کرونا در کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد

حشمت اله صمیمی دوست روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگاران گفت: آسیب دیدگان اقتصادی ویروس کرونا در این استان برای دریافت تسهیلات در سامانه کارا ثبت نام کنند.

وی اضافه نمود: در پی شیوع بیماری کرونا در کشور تعداد زیادی از کسب و کارها خسارت دیدند و به منظور کمک به این واحدهای تولیدی 2 هزارو 250 میلیارد ریال تسهیلات به استان اختصاص پیدا کرده است.

معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد شرح داد: دولت همواره حامی تولیدکنندگان است و انتظار می رود افراد هرچه سریع تر برای دریافت این تسهیلات اقدام کرده و از این مزایا بهره مند شوند.

صمیمی عنوان کرد: نرخ این تسهیلات 12 درصد است و کارگران می توانند تسهیلات 120 تا 160 میلیون ریالی و رانندگان تسهیلات 60 میلیون ریالی دریافت کنند.

معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: این بخشنامه به تمامی دستگاه های اجرایی ابلاغ شده است.

6 هزار واحد صنفی در کهگیلویه و بویراحمد توسط وزارت کار به عنوان واحدهای آسیب دیده به دلیل شیوع کرونا، معین شدند که از این تعداد یکهزار و 201 واحد صنفی و تولیدی در سامانه کارآ نام نویسی کردند.

از این تعداد یک هزار و 168 فقره پرونده با اشتغال 2 هزار و 241 نفر اشتغال به بانک های عامل ارسال شده که از مجموع پرونده های ثبت نام شده تعداد 337 فقره پرونده به بانک ملی،160 پرونده به بانک رفاه استان، 92 پرونده به بانک سپه و مابقی پرونده ها به سایر بانک های عامل ارجاع شده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 29 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: agdagh.ir شناسه مطلب: 818

به "خبرنگاران مهلت ثبت نام متقاضیان تسهیلات کرونا در کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مهلت ثبت نام متقاضیان تسهیلات کرونا در کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید