خبرنگاران ورود مسافر به خوزستان از جهت شهرکرد - اندیکا همچنان ممنوع است

به گزارش کوه سفید، اهواز - خبرنگاران - فرماندار اندیکا با تاکید بر ممنوعیت ورود مسافر از راستا تاراز به شهرستان اندیکا گفت: به منظور جلوگیری از گسترش ویروس کرونا ورود مسافر به استان خوزستان از راستا شهرکرد - اندیکا همچنان ممنوع است و از هموطنان انتظار می رود به این محدودیت توجه نمایند.

خبرنگاران ورود مسافر به خوزستان از جهت شهرکرد - اندیکا همچنان ممنوع است

لذت بخشترین تجربه سفر را با مسافرت تجربه کنید. برای یافتن تورهای لحظه آخری، برنامه سفرهای مقرون به صرفه و دریافت راهنمایی از مسافران قدیمی با ما همراه باشید.

حیدر کاظمی سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران با اشاره به اینکه شورای تامین این شهرستان در راستای حفظ سلامت شهروندان مصوبات پیشگیرانه ای را در دستور کار دستگاه های اجرایی قرار داده، گفت: در این رابطه از هموطنان انتظار می رود در راستای رعایت اصول خود مراقبتی ترددهای غیر ضروری را متوقف نمایند.

وی ادامه داد: تردد وسایل نقلیه در روزهای گذشته به شهرستان اندیکا کاهش چشم گیری داشته است بطوری که ورودی و خروجی وسایل نقلیه در این شهرستان به ترتیب 91 و 89 درصد کمتر از مدت مشابه سال قبل است.

فرماندار اندیکا با اشاره به اینکه مسیرهای ورودی از سمت شهرکرد به اندیکا از سوی نیروهای نظامی و انتظامی کنترل می گردد، گفت: از شهروندان درخواست می گردد به هموطنانی که قصد مسافرت از دیگر استان ها به سمت اندیکا را دارند اعلام نمایند به این شهرستان سفر ننمایند.

کاظمی همچنین به بخش دیگری از مصوبات شورای تامین اندیکا به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در سطح این شهرستان اشاره نمود و گفت: با هماهنگی های بین بخشی که اجرا شده فعالیت صنوف غیرضروری در این شهرستان به حالت تعلیق درآمده است و مراکز اقامتی و رستوران های بین راهی نیز تعطیل شده اند.

وی اعلام نمود: علاوه بر این برگزاری مراسم عروسی در اندیکا کاملا ممنوع است و آیین خاکسپاری نیز به صورت کاملا محدود و طی ساعت های معین انجام می گردد تا از هرگونه تجمع جلوگیری گردد.

فرماندار اندیکا یادآور شد: تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در شهرستان اندیکا 2 نفر بودند که این افراد مراحل درمانی را طی نموده و می توان گفت این شهرستان یکی از نقاط سفید استان خوزستان است.

ویروس کرونا یا کووید - 19، نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد و تا به امروز به بیش از 170 کشور سرایت نموده و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته تا شرایط فوق العاده اعلام کند.

تا به امروز 502 نفر در خوزستان به این ویروس مبتلا شده اند که از این تعداد 65 نفر فوت نموده اند.

منبع: ایرنا
انتشار: 24 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: agdagh.ir شناسه مطلب: 561

به "خبرنگاران ورود مسافر به خوزستان از جهت شهرکرد - اندیکا همچنان ممنوع است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران ورود مسافر به خوزستان از جهت شهرکرد - اندیکا همچنان ممنوع است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید