خبرنگاران انتها انتخابات پارلمانی کره جنوبی، احتمال پیروزی حزب حاکم

به گزارش کوه سفید، پکن- خبرنگاران- انتخابات پارلمانی کره جنوبی در حالی ساعاتی پیش در بحبوحه شیوع ویروس کرونا در دنیا سرانجام یافت که بعضی اخبار تایید نشده از پیروزی حزب حاکم در این انتخابات خبر می دهند.

خبرنگاران انتها انتخابات پارلمانی کره جنوبی، احتمال پیروزی حزب حاکم

از وبسایت وزارت بهداشت درمان آموزش پزشکی دیدن نمایید.

به گزارش خبرنگاران، رسانه های کره جنوبی گزارش کردند انتخابات مجلسی کره برای انتخاب 300 نماینده مجلس برگزار شده است و مردم در عین خطرناک بودن شرایط و با در نظر دریافت فاصله گذاری، پای صندوق های رای رفته اند.

مجلس کره جنوبی یا به اصطلاح مجمع ملی کره 300 کرسی دارد که 253 کرسی با رای مستقیم مردم و 47 کرسی نیز به صورت انتصابی است.

کره جنوبی اعلام نموده که مردم آرای خود را به 14 هزار و 330 صندوق در سراسر کشور ریخته اند و نظرسنجی های مختلفی هم در این باره برگزار شده و اکثرا حزب حاکم دموکرات را حایز اکثریت کرسی های مجلس دانسته اند.

تلویزیون کی بی اس کره جنوبی در آنالیز هایی که انجام داده به این نتیجه رسیده است حزب حاکم دموکرات و حزب پلتفرم به اتفاق یکدیگر 155 تا 178 کرسی را بدست می اورند و احزاب مخالف وحدت آینده و آینده کره (یونایتد فیوچر و فیوچر کوریا) هم 7 تا 130 کرسی را از آن خود خواهند کرد.

شبکه های ام بی اس و اس بی اس در کره جنوبی هم نظرخواهی هایی در جریان انتخابات انجام داده و نتایج مشابهی را منتشر نموده اند.

خبرگزاری یونهاپ کره جنوبی هم گزارش نموده است برگزاری انتخابات آنهم در شرایطی که ویروس کرونا شیوع پیدا نموده، مورد توجه جامعه جهانی قرار گرفته است.

اگر نتایج نظرسنجی ها با آرای صندوق ها یکسان باشد، اولین پیروزی حزب حاکم دموکرات در یک انتخابات عظیم مجلسی در 16 سال گذشته خواهد بود.

منبع: ایرنا
انتشار: 20 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: agdagh.ir شناسه مطلب: 618

به "خبرنگاران انتها انتخابات پارلمانی کره جنوبی، احتمال پیروزی حزب حاکم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران انتها انتخابات پارلمانی کره جنوبی، احتمال پیروزی حزب حاکم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید