خبرنگاران 7 باب مسکن اهدایی بانوی خیر میاندوآبی تحویل مددجویان کمیته امداد شد

به گزارش کوه سفید، مهاباد- خبرنگاران- هفت باب مسکن ساخته شده توسط یک بانوی خیر و نیکوکار اهل شهرستان میاندوآب ، امروز یکشنبه تحویل مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) این شهرستان شد.

خبرنگاران 7 باب مسکن اهدایی بانوی خیر میاندوآبی تحویل مددجویان کمیته امداد شد

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) میاندوآب در این آیین که با حضور قایم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان غربی و به صورت نمادین در روستای دولت آباد این شهرستان برگزار گردید با بیان اینکه هرکدام از این واحدها 50 متر مربع مساحت دارد، اضافه نمود: برای ساخت این واحدها که 6 باب آن در روستاها و یک مورد در شهر اجرا شده است 6 میلیارد ریال از سوی این بانوی خیر هزینه شده است.

رسول بخشی با بیان اینکه زمین پنج واحد متعلق به مددجویان و 2 مورد نیز از سوی خیران دیگر به صورت رایگان اهدا شده است، اضافه نمود: خیران نیک اندیش میاندوآب سال جاری در مجموع 7.5 میلیارد ریال برای ساخت مسکن مددجویی یاری اهدا نموده اند.

وی اضافه نمود: طی چند سال گذشته 350 واحد مسکن احداث و تحویل مددجویان فاقد مسکن کمیته امداد این شهرستان شده که از این حیث میاندوآب جزو شهرهای برتر آذربایجان غربی است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) میاندوآب همچنین با بیان اینکه اکنون بعضی خانوار های جدید که تخت پوشش این نهاد قرار گرفته اند به مسکن احتیاج دارند، گفت: سال جاری علاوه بر ساخت مسکن، در نقاط مختلف شهری و روستایی 760 مورد تعمیرات با هزینه چهار میلیارد و 600 میلیون ریال و 29 باب مسکن مددجویی با هزینه 17 میلیارد ریال از محل اعتبارات دولتی، امدادی و خیران احداث شده است.

بخشی با اشاره به اینکه امتیاز برق، گاز و آب 180 خانوار مددجو نیز سال جاری به صورت رایگان واگذار شده است، اضافه نمود: سال جاری اجاره بهای مسکن 28 نفر از مددجویان نیز پرداخت شده و بابت لوله کشی گاز 168 خانوار تحت پوشش 960 میلیون ریال هزینه شده است.

پنج هزار خانوار با جمعیتی بالغ بر 9 هزار و 700 نفر تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) میاندوآب هستند.

منبع: ایرنا
انتشار: 15 فروردین 1400 بروزرسانی: 15 فروردین 1400 گردآورنده: agdagh.ir شناسه مطلب: 1216

به "خبرنگاران 7 باب مسکن اهدایی بانوی خیر میاندوآبی تحویل مددجویان کمیته امداد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 7 باب مسکن اهدایی بانوی خیر میاندوآبی تحویل مددجویان کمیته امداد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید