در برابر انتخابات زودهنگام تحت نظارت آمریکا ساکت نخواهیم نشست

به گزارش کوه سفید، رهبر جریان الصدر عراق با بیان اینکه کشور نیازی به کشور های مستکبر ندارد، گفت که در برابر انتخابات زودهنگام تحت نظارت آمریکا سکوت نخواهند کرد.

در برابر انتخابات زودهنگام تحت نظارت آمریکا ساکت نخواهیم نشست

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، مقتدی الصدر رهبر جریان الصدر عراق دوشنبه شب در با صدور بیانیه ای مخالفت خود را با برگزاری انتخابات زودهنگام تحت نظارت ایالات متحده اعلام نمود و گفت که در برابر انتخابات زودهنگام تحت نظارت آمریکا ساکت نخواهند نشست.

وی با بیان اینکه عراق نیازی به کشور های مستکبر ندارد، اضافه نمود: اگر آمریکا بار دیگر در امور عراق دخالت کند، تظاهرات میلیونی در کشور به راه انداخته می گردد.

رهبر جریان صدر توضیح داد: به آمریکا اجازه موج سواری نخواهیم داد و نمی گذاریم عراق را به سوریه و میدان جنگ و درگیری تبدیل کند.

مقتدی الصدر با اشاره به تظاهرات در عراق اضافه نمود: آمریکا بار دیگر ثابت کرد که در امور دیگر کشور ها دخالت می نماید. عراق مال مردم این کشور است و خودشان سرنوشت آن را رقم می زنند.

وی خطاب به آمریکایی ها گفت: دست از دخالت در عراق بردارید، عراق شخصیت های بزرگی دارد که می توانند از وطنشان دفاع نمایند و نیازی به دخالت نه شما و نه دیگران دارد.

رهبر جریان صدر به آمریکا هشدار داد که اگر یک بار دیگر در امور عراق دخالت کند، با برگزاری تظاهرات میلیونی، به حضور این کشور در عراق انتها خواهند داد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 13 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: agdagh.ir شناسه مطلب: 211

به "در برابر انتخابات زودهنگام تحت نظارت آمریکا ساکت نخواهیم نشست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در برابر انتخابات زودهنگام تحت نظارت آمریکا ساکت نخواهیم نشست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید