در هفته بعد کدام یارانه واریز می گردد؟

به گزارش کوه سفید، به گزارش خبرنگاران، تیر ماه شروع شده و باید در این ماه هم همچون ماه های قبل دو یارانه واریز گردد، اولین واریزی این ماه یارانه معیشتی بنزین است که باید در هفته آینده به حساب سرپرستان خانوار واریز گردد.

در هفته بعد کدام یارانه واریز می گردد؟

پس از این که در آبان سال 98 قیمت بنزین 200 درصد افزایش یافت و از لیتری هزار تومان به سه هزار تومان رسید، دولت اظهار داشت که از منابع حاصل از افزایش قیمت حامل های انرژی یارانه ای به نام یارانه معیشتی بنزین پرداخت می نماید.

بعلاوه گفته شد که مبلغ این یارانه به ازای هر نفر ثابت نیست و متناسب با تعداد خانوار تغییر می نماید. بنابراین در حال حاضر یارانه بنزین برای یک نفره 55 هزار تومان، خانواده های 2 نفره 103 هزار تومان، خانواده های 3 نفره 138 هزار تومان، خانواده های 4 نفره 172 هزار تومان و خانواده های 5 نفره و بیشتر 205 هزار تومان است.

بعلاوه از دی سال 98 پرداخت یارانه ها منظم شد. براین اساس یارانه معیشتی بنزین در روز دهم هر ماه و یارانه نقدی در روز بیستم هر ماه واریز می گردد.

در حال حاضر در اولین یارانه واریزی تیر در روز پنجشنبه هفته آینده یعنی در روز 10 تیر واریز می گردد. بعلاوه به گفته سازمان برنامه و بودجه تعداد کسانی که یارانه بنزین دریافت می نمایند حدود 60 میلیون نفر است.

هفت میلیون خانوار از دریافت نمایندگان یارانه معیشتی در پاییز پارسال مرحله دوم وام یک میلیون تومانی کرونا گرفتند که اقساط آن از یارانه خانوار کم می گردد. از یارانه این ماه هفتمین قسط وام کرونا برداشت می گردد.

بعلاوه بانک مرکزی اعلام نموده بانک مرکزی اعلام نموده که برای حمایت از معیشت و افزایش قدرت خرید اقشار مختلف جامعه و بهبود فرایند تامین اقتصادی زنجیره فراوری چندین بانک به دارندگان سهام عدالت و یارانه بگیران وام هفت میلیون تومانی پرداخت می نماید.

بانک مرکزی گفته که متقاضیان می توانند از پنج بانک ملی ایران، ملت، صادرات ایران، تجارت و رفاه کارگران وام بگیرند.

جزئیات بیشتر در رابطه با وام هفت میلیون تومانی را در گزارش جزئیات وام 7 میلیونی سهام عدالت بخوانید.

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 26 تیر 1400 بروزرسانی: 26 تیر 1400 گردآورنده: agdagh.ir شناسه مطلب: 1391

به "در هفته بعد کدام یارانه واریز می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در هفته بعد کدام یارانه واریز می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید