دستورالعمل کاری نیروهای شهرداری تهران برای روزهای غیرتعطیل نیمه اول فروردین

به گزارش کوه سفید، معاونت توسعه منابع انسانی شهرداری تهران طی بخشنامه ای نحوه حضور کارکنان شهرداری تهران در نیمه نخست فروردین 1399 را بیان نمود.

دستورالعمل کاری نیروهای شهرداری تهران برای روزهای غیرتعطیل نیمه اول فروردین

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی معاونت توسعه منابع انسانی شهرداری تهران، این دستورالعمل که در راستای حفظ و صیانت از سلامت پرسنل و کاهش ترددهای شهری، ابلاغ شده است.

بر این اساس، تمامی کارکنان شهرداری تهران در روزهای کاری شامل روزهای سه شنبه و چهارشنبه 5 و 6 فروردین 99 و شنبه لغایت دوشنبه 9 الی 11 فروردین 99 می توانند با تایید بالاترین مقام مسئول و در راستای اجرای پویش در خانه بمانیم به انجام خدمات از راه دور اقدام نمایند.

واحدهایی که در کارگروه های ستاد بحران با سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران همکاری مستمر دارند در این ایام با نظر ستاد مدیریت بحران شهرداری تهران به صورت آماده باش هستند.

در واحدهای اجرایی و نظارتی حوزه معاونت های شهرداری تهران و نیروهایی که به صورت شیفتی، نگهبانی و در بخش های خدماتی انجام وظیفه می نمایند نیز نحوه حضور کارکنان بر حسب احتیاج و با نظر معاونت ذیربط و بالاترین مقام مسئول هر واحد سازمانی خواهد بود و باید به گونه ای که هماهنگ و برنامه ریزی گردد که ضمن اطلاع رسانی قبلی و مناسب به ارباب رجوع، از بروز هر گونه وقفه در انجام وظایف و ایجاد اختلال در ارائه خدمت به شهروندان جلوگیری گردد.

این دستورالعمل توسط اداره کل منابع انسانی شهرداری تهران تهیه و پیشنهاد شده و از سوی معاونت توسعه منابع انسانی شهرداری تهران به تمامی واحدهای ذیربط ابلاغ شده است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 22 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: agdagh.ir شناسه مطلب: 557

به "دستورالعمل کاری نیروهای شهرداری تهران برای روزهای غیرتعطیل نیمه اول فروردین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستورالعمل کاری نیروهای شهرداری تهران برای روزهای غیرتعطیل نیمه اول فروردین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید