دهه فجر رنگ و بوی انقلابی به خود گرفت

به گزارش کوه سفید، به مناسبت گرامیداشت چهل و دومین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و آماده سازی فضای منطقه در راستای بزرگداشت هر چه باشکوه تر مراسم ملی کشور، نواحی سه گانه به ویژه محور نمونه آزادی و معابر منتهی به آن با پرچم های مقدس کشورمان فضاسازی و آذین بندی شد.

دهه فجر رنگ و بوی انقلابی به خود گرفت

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 10، رضا شرفی معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه در این باره گفت: به منظور تجدید میثاق با آرمان های امام راحل و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی، برنامه ریزی ویژه ای در راستای گرامیداشت این ایام با آذین بندی و فضاسازی شهری در دستور کار منطقه قرار گرفت.

او با اشاره به نقش تبلیغات محیطی شهر در آراستگی مناظر شهری گفت: به منظور بزرگداشت ایام الله دهه فجر فضاسازی سیمای بصری منطقه و آراستگی معابر با نصب پرچم های مقدس کشورمان، ریسه های رنگی، نوری و کتیبه ای در میادین و معابر منطقه اجرا شد.

او افزود: علاوه بر تبلیغات محیطی اقداماتی از قبیل نصب بنر، طاق نصرت، ریسه پرچمی، پرچم های کوچک مقیاس و تعویض پایه پرچم کوتاه در راستای اطلاع رسانی و هویت بخشی با مضامین انقلاب اسلامی در نواحی سه گانه صورت گرفت.

شرفی با اشاره به دیگر اقدامات اجرا شده افزود: علاوه بر نصب پرچم بزرگ ایران؛ ساختمان های ستادی منطقه و سرای محلات نیز آذین بندی شد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 12 اسفند 1399 بروزرسانی: 12 اسفند 1399 گردآورنده: agdagh.ir شناسه مطلب: 1150

به "دهه فجر رنگ و بوی انقلابی به خود گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دهه فجر رنگ و بوی انقلابی به خود گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید