دی مارتزیو: گتوسو با ناپولی قرارداد بسته است، آنچلوتی به زودی کناره گیری می نماید

به گزارش کوه سفید، خبرنگار و کارشناس معروف فوتبال ایتالیا از قطعی بودن برکنار شدن سرمربی تیم ناپولی و ورود سرمربی سابق میلان به جای او خبر داده است.

دی مارتزیو: گتوسو با ناپولی قرارداد بسته است، آنچلوتی به زودی کناره گیری می نماید

با همراهی تور عمان از نگین خاورمیانه مسقط و صلاله دیدن کنید و با زیبایی های خاورمیانه و فرهنگ شیخ نشین ها آشنا شوید .

به گزارش خبرنگاران، جان لوکا دی مارتزیو خبرنگار و کارشناس شبکه اسکای اسپورت ایتالیا خاطرنشان کرد که باشگاه ناپولی از هم اکنون جانشین کارلو آنچلوتی را انتخاب نموده و گزینه اش هم کسی نیست جز جنارو گتوسو. طبق ادعای دی مارتزیو، ناپولی با گتوسو قراردادی 18 ماه بسته که تا انتها فصل آینده اعتبار دارد.

او همچنین مدعی شده است که آنچلوتی در صورت قطعی شدن صعود ناپولی به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا که با کسب یک امتیاز از بازی امشب (سه شنبه) مقابل خنک حاصل خواهد شد، این مربی ایتالیایی از سمت خود کناره گیری می نماید.

پیش از این تصور می شد که بقای کارلتو روی نیمکت ناپولی در صورت رساندن تیمش به مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا تضمین شده خواهد بود اما دی مارتزیو گزارش نموده که گتوسو قراردادی 18 ماهه با آبی پوشان سن پائولو بسته است، تیمی که در آغاز فصل جاری سری A شرایط بحرانی داشته و اکنون در رده هفتم جدول قرار گرفته و 17 امتیاز از صدر جدول فاصله دارد. ناپولی نزدیک به دو ماه است که هیچیک از بازی هایش در سری A را نبرده است.

استعفای آنچلوتی از لحاظ اقتصادی به نفع ناپولی خواهد بود چون با توجه به باقی ماندن یک و سال نیم از قرارداد او، این باشگاه از پرداخت حقوق 6 میلیون یورو در سال این مرد 60 ساله معاف خواهد شد و با هزینه ای کمتر گتوسو را استخدام می نماید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 5 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: agdagh.ir شناسه مطلب: 263

به "دی مارتزیو: گتوسو با ناپولی قرارداد بسته است، آنچلوتی به زودی کناره گیری می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دی مارتزیو: گتوسو با ناپولی قرارداد بسته است، آنچلوتی به زودی کناره گیری می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید