رئال با یک تیر دو نشان زد، بارسلونا سه امتیاز و صدر را با هم داد

به گزارش کوه سفید، به گزارش خبرنگاران، ملاقات تیم های فوتبال رئال مادرید و بارسلونا اسپانیا در حالی از ساعت 23:30 یکشنبه در استادیوم سانتیاگو برنابئو مادرید برگزار گردید که این ملاقات با نتیجه 2 بر صفر به سود سفیدپوشان مادریدی به خاتمه رسید.

رئال با یک تیر دو نشان زد، بارسلونا سه امتیاز و صدر را با هم داد

این ملاقات که مقابل چشمان 78 هزار و 532 تماشاگرِ حاضر در استادیوم خانگی رئال برگزار گردید در 162 کشور دنیا پخش مستقیم داشت تا نزدیک به 650 میلیون بیننده تلویزیونی را جذب خود کند.

شاگردان کیکه ستین در بارسا فارغ از هیاهوی طرفداران رقیب بازی را با تصاحب توپ در میانه میدان و تکیه بر سرعت مهاجمان خود آغاز کردند تا بتوانند در همان ابتدا دروازه کورتوا سنگربان رئال را باز نمایند.

چالشی جدی برای سرخیو راموس و سایر مدافعان سفیدپوش رئال که تواسنتند با موفقیت از پس آن برآیند تا آبی اناری پوشان رفته رفته مجبور به دفاع شده و نگران حملات شاگردان زین الدین زیدان شوند.

آنتونیو متئو لاهوز داور باتجربه فوتبال اسپانیا نیز که قضاوت این ملاقات را بر عهده داشت با کارت زردی که در دقیقه 11 به وینیسیوس جونیور مهاجم رئال نشان داد اقتدارش را به رخ کشید در ادامه به کوچکترین تنش بین بازیکنان هم واکنش نشان داد تا یوردی آلبا و دنی کارواخال نیز با اخطار او روبرو شوند.

نیمه اول این ملاقات در حالی با تساوی بدون گل به اتمام رسید که بارسایی ها سه شوت خطرناک داشتند که درخشش کورتوا مانع از جشن گلزنی بارسایی و در راس آنها لئو مسی شد.

45 دقیقه دوم این ملاقات نیز تا دقیقه 55 تقریباً برابر پیش می رفت که ضربه استثنایی ایسکو را مارک آندره ترشتگن دروازه بان بارسا با مهاری خارق العاده راهی کرنر کرد تا استادیوم رئال را به وجد بیاورد.

حملات پردامنه رئال ادامه داشت تا این تیم در دقیقه 60 بار دیگر صاحب موقعیت مسلم گلزنی گردد اما دفاع مقتدرانه پیکه روی خط دروازه بارسا مانع از فروریختن دروازه ترشتگن با ضربه سرِ ایسکو شد.

بازی تهاجمی شاگردان زیدان ادامه داشت تا طرفداران بارسا در سراسر دنیا را نگران از باخت تیم محبوب خود کند.

کیکه ستین برای اینکه تیمش را از فشار حملات رئال خارج کند در دقیقه 69 تصمیم به تعویض آرتور ویدال و حضور خرید جدید خود برایت ویت گرفت اما این رئال بود که بلافاصله پس از این تغییر توانست توسط وینیسیوس جونیور دقیقه 71، اولین گل این بازی را به ثمر برساند.

زیدان پس از این گل، لوکا مودریچ را وارد زمین کرد تا هافبک کروات رئالی ها بتواند به استحکام خط میانی مادریدی ها بیافزاید.

در ادامه کادر فنی بارسا نیز با ورود ایوان راکیتیچ و آنسوفاتی در دقیقه 80 تمام کوشش خود را برای تغییر نتیجه انجام داد اما این رئال مادرید بود که در دومین دقیقه وقت های اضافه به گل دوم رسید.

رئال با این پیروزی 56 امتیازی شد تا در صدر جدول لالیگا اسپانیا قرار بگیرد و بارسا را 55 امتیاز رد کند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: agdagh.ir شناسه مطلب: 503

به "رئال با یک تیر دو نشان زد، بارسلونا سه امتیاز و صدر را با هم داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئال با یک تیر دو نشان زد، بارسلونا سه امتیاز و صدر را با هم داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید