رزمایش تفنگداران ناوگان اقیانوس آرام روسیه

به گزارش کوه سفید، در جریان مانورهای تاکتیکی-آموزشی دوجانبه که در منطقه کامچاتکای روسیه برگزار گشت، تفنگداران دریایی ناوگان اقیانوس آرام این کشور با فرود آمدن در نزدیکی یک فرودگاه نظامی دشمن فرضی، آن را تصرف و حفظ کردند.

رزمایش تفنگداران ناوگان اقیانوس آرام روسیه

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری-اینترنتی شبکه تلویزیون ازوزدا روسیه، روز یکشنبه در شبه جزیره کامچاتکا در شرق دور روسیه در جریان مانورهای تاکتیکی-آموزشی دوجانبه، تفنگداران دریایی ناوگان اقیانوس آرام روسیه با فرود از هواپیماهای ترابری آن-26، یک فرودگاه نظامی دشمن فرضی را تصرف و حفظ کردند.

در این مانور نظامی، 1700 دریای و بیش از 200 دستگاه تجهیزات و فناوری های ویژه و همچنین پنج فروند هواپیمای حمل و نقل مشارکت داشتند.

پرسنل یکی از گردان های نیروهای متحد تفنگداران دریایی منطقه پریموریه، در ترکیب چند گروه با چتر نجات در نزدیکی یک فرودگاه نظامی دشمن فرضی فرود آمدند. تفنگداران دریایی با از بین بردن نگهبانان این فرودگاه نظامی، این تاسیسات را تصرف کرده و تا رسیدن نیروهای اصلی از آن دفاع و محافظت کردند.

ویژگی اصلی این مانور تاکتیکی-آموزشی این بود که در جریان این عملیات رزمی از تعداد زیادی هواپیماهای بدون خلبان استفاده شد که این اجازه را به نیروهای نظامی داد تا اقدامات لازم برای شناسایی و هماهنگی عملیات در یک منطقه کاملاً ناآشنا را انجام دهند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: agdagh.ir شناسه مطلب: 102

به "رزمایش تفنگداران ناوگان اقیانوس آرام روسیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رزمایش تفنگداران ناوگان اقیانوس آرام روسیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید