سهمیه ای برای مناطق محروم در دانشگاه های برتر ، نسبت استاد به دانشجو در دانشگاه خوارزمی یک به 20 است خبرنگاران

به گزارش کوه سفید، معاون آموزشی دانشگاه خوارزمی گفت: اکنون نسبت استاد به دانشجو در دانشگاه خوارزمی یک به 20 است که ما از آن رضایت داریم؛ امادر جهت پیشرفت به سمت نسبت یک به 18 در حرکت هستیم.

سهمیه ای برای مناطق محروم در دانشگاه های برتر ، نسبت استاد به دانشجو در دانشگاه خوارزمی یک به 20 است خبرنگاران

محمد حسین عبداللهی، معاون آموزشی دانشگاه خوارزمی در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، درباره سهمیه های موجود در آزمون سراسری گفت: از نظر بنده سهمیه های موجود در ازمون سراسری مشکل چندانی ندارند. در این زمینه نیز تیمی در شورای عالی انقلاب فرهنگی وجود دارد که به بررسی آن می پردازد.

وی ادامه داد: البته شاید بد نباشد که یک سهمیه ای برای مناطق محروم در دانشگاه های معتبر به طور خاص پیش بینی شود. البته ملزم به این که افراد به مناطق خود باز گردانده شوند تا بتوانند در جهت رشد آن منطقه گامی بردارند.

وی درباره نسبت استاد به دانشجو در این دانشگاه گفت: در مقایسه با دو سه سال گذشته بسیار رشد داشته ایم؛ به طوری که اکنون نسبت استاد به دانشجو در دانشگاه خوارزمی یک به 20 است که ما از آن رضایت داریم. اما در جهت پیشرفت به سمت نسبت یک به 18 در حرکت هستیم تا در نهایت به نسبت یک به ده که نسبت مطلوب ما است، دست یابیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 4 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 4 اردیبهشت 1400 گردآورنده: agdagh.ir شناسه مطلب: 1253

به "سهمیه ای برای مناطق محروم در دانشگاه های برتر ، نسبت استاد به دانشجو در دانشگاه خوارزمی یک به 20 است خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سهمیه ای برای مناطق محروم در دانشگاه های برتر ، نسبت استاد به دانشجو در دانشگاه خوارزمی یک به 20 است خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید