شمار مبتلایان به کرونا در جنوا باز هم افزایش یافت

به گزارش کوه سفید، تعداد مبتلا شدگان به بیماری کرونا در باشگاه کرونا از 14 نفر هم فراتر رفت.

شمار مبتلایان به کرونا در جنوا باز هم افزایش یافت

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرنگاران، باشگاه جنوا از ابتلای دو عضو جدید خود به ویروس کرونا اطلاع داد. پس از آنکه اعلام شد 14 تن از اعضای این تیم از جمله 11 بازیکن به کرونا مبتلا شده اند، روز گذشته (پنجشنبه) دور جدیدی از تست گیری در این تیم به عمل آمد و تعیین شد که دو بازیکن دیگر از تیم جنوا دچار این بیماری شده اند.

طبق اعلام باشگاه پتار برلک و میها زایچ دو بازیکنی هستند که به تازگی تست کرونای شان مثبت شده است. علاوه بر آنها والتر بِرسان، کسی که به عنوان دستیار رولاندو ماران سرمربی تیم فعالیت دارد هم به کرونا مبتلا شده است.

به این ترتیب تعداد آن دسته از اعضای باشگاه جنوا که به کرونا مبتلا شده اند به 19 نفر افزایش پیدا کرد که 14 تن از آنها بازیکنان این تیم هستند.

به دلیل شیوع گسترده کرونا در تیم فوتبال جنوا، نه تنها بازی فردا شب (شنبه) این تیم مقابل تورینو در هفته سوم سری A به زمان دیگری موکول شد بلکه تمرینات این تیم هم تا روز دوشنبه به حالت تعلیق درآمده است.

آخرین بازی جنوا یکشنبه هفته جاری مقابل ناپولی بود و با اینکه بیم ابتلای بعضی از اعضای ناپولی به کرونا وجود داشت، تست هیچ کدام از آنها مثبت نبود. با این حال پس از یک روز مجدداً از شاگردان جنارو گتوسو تست کرونا گرفته شده که نتایج آن قرار است تا انتها امروز اعلام گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 12 مهر 1399 بروزرسانی: 12 مهر 1399 گردآورنده: agdagh.ir شناسه مطلب: 847

به "شمار مبتلایان به کرونا در جنوا باز هم افزایش یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شمار مبتلایان به کرونا در جنوا باز هم افزایش یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید