عذر خواهی آرئولا از طرفداران رئال مادرید

به گزارش کوه سفید، آلفونس آرئولا،دروازه بان تازه وارد رئال مادرید، بابت عکسی که بعد از شکست تیمش از حضور او در رختکن پاری سن ژرمن منتشر شده بود عذر خواهی کرد.

عذر خواهی آرئولا از طرفداران رئال مادرید

به گزارش، در روزهای پایانی جابجایی تابستانی بود که دو باشگاه رئال مادرید و پاری سن ژرمن بر سر معاوضه دروازه بانان خود یعنی کیلور ناواس و آلفونس آرئولا به توافق رسیدند. انتقالی که خیلی هم مورد استقبال طرفداران رئال مادرید قرار نگرفت. اما یک اتفاق بعد از بازی دیشب بین دو تیم پاری سن ژرمن و رئال مادرید که با شکست سه بر صفر کهکشانی ها همراه بود، باعث شد خشم طرفداران مادریدی نسبت به این انتقال افزایش پیدا کند.

ماجرا از این قرار بود که پس از اتمام بازی،در حالی که همه بازیکنان و طرفداران رئال از شکست سنگین تیمشان مقابل حریف خشمگین بودند، آرئولا به رختکن تیم سابق خود رفت و با هم تیمی های سابق خود یعنی کلیان امباپه وماکسیم چوپومتینگ با چهره ای خندان مشغول دریافت عکس شد. عکسی که پس از انتشار، خشم خیل عظیمی از طرفداران تیم مادریدی را به همراه داشت.

آرئولا که متوجه عصبانیت و دلخوری طرفداران رئال مادرید نسبت خود شده بود با انتشار عکسی با پیراهن این تیم به عذر خواهی از طرفداران رئال پرداخت. او در این نوشته احساسی عنوان نموده: طرفداران عزیز رئال مادرید، همه این را بدانید که از لحظه ای که با این باشگاه قرارداد بستم قلبم سفید بوده است و هیچ شک و تردیدی نسبت به تعهد و وفاداری خود به تیمم را تحمل نمی کنم. شکست در بازی دیشب من را همچون سایر اعضای باشگاه ناراحت کرد. بعد از بازی من به سمت هم تیمی های سابق خود رفتم زیرا در هنگام جدایی از پاریس فرصت کافی برای خداحافظی با آن ها را نداشتم. با این وجود من دوباره از همه طرفدارانی که فکر می نمایند به آن ها توهین شده عذرخواهی می کنم. امیدوارم بتوانیم در کنار هم افتخارات زیادی را کسب کنیم. زنده باد مادرید.

منبع:ورزش سه

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 2 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: agdagh.ir شناسه مطلب: 39

به "عذر خواهی آرئولا از طرفداران رئال مادرید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عذر خواهی آرئولا از طرفداران رئال مادرید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید