عمار حکیم حمله به مواضع حشد شعبی و انفجار بغداد را محکوم کرد

به گزارش کوه سفید، رهبر جریان حکمت ملی عراق با صدور بیانیه ای حملات امروز به مواضع حشد شعبی و انفجار بغداد را به شدت محکوم کرد.

عمار حکیم حمله به مواضع حشد شعبی و انفجار بغداد را محکوم کرد

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران به نقل از رسانه های عراقی، سید عمار حکیم رهبر جریان حکمت ملی عراق حمله به مواضع حشد الشعبی را به شدت محکوم کرد و نوشت: به همان شدتی که حمله به تاسیسات حکومتی ایجاد وحشت برای شهروندان و ایجاد خطر برای ثبات و امنیت کشور را محکوم می کنیم، بمباران مواضع الحشد الشعبی در بعشیقه و باریما را که موجب زخمی شدن شماری از افراد شده محکوم و تقبیح می کنیم.

وی در ادامه این بیانیه تاکید کرده است: از دستگاه های امنیتی می خواهیم که در انتها دادن به این تعرض ها که موجب افزایش التهاب و آشفتگی در صحنه سیاسی کشور می شود نقشی اثرگذار بر عهده بگیرند. همچنین از همه عقلا می خواهیم که با خویشتنداری و پیش دریافت گفتگو برای حل چالش ها و برطرف کردن بحران ها تلاش کنند.

رهبر جریان حکمت ملی عراق همچنین با محکوم کردن انفجار امروز بغداد و تسلیت به خانواده شهدا آورده است: شهادت و زخمی شدن شماری از شهروندان بی گناه در انفجاری درمنطقه الحبیبیه بغداد موجب تاثر فراوان شد. ضمن محکومیت شدید این حمله ددمنشانه از نیروهای امنیتی کشور می خواهیم که از هر گونه تسامح خودداری کنند و هرگونه فرصت برای هسته های خفته تروریسم را از آنها بگیرند. برای شهدای این حادثه رحمت و رضوان الهی و برای خانواده هایشان صبر و برای زخمی شدگان از خداوند شفای عاجل طلب می کنیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 18 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 18 اردیبهشت 1400 گردآورنده: agdagh.ir شناسه مطلب: 1276

به "عمار حکیم حمله به مواضع حشد شعبی و انفجار بغداد را محکوم کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عمار حکیم حمله به مواضع حشد شعبی و انفجار بغداد را محکوم کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید