عمران خان بار دیگر خواهان برطرف تحریم های آمریکا علیه ایران شد

به گزارش کوه سفید، نخست وزیر پاکستان برای چندمین بار از دولت آمریکا خواست که در این شرایط حساس که دنیا در حال مبارزه با شیوع ویروس کرونا است، به تحریم های خود علیه ایران انتها دهد.

عمران خان بار دیگر خواهان برطرف تحریم های آمریکا علیه ایران شد

جهت دریافت خدمات اجرای روف گاردن یعنی چی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. روف گاردن و بام سبز با بهترین قیمت و بهترین کیفیت را از ما بخواهید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، عمران خان نخست وزیر پاکستان که پیش از این چندین بار بر ضروت برطرف تحریم های یکجانبه آمریکا علیه ایران در شرایط حساس مبارزه با شیوع جهانی ویروس کرونا تأکید نموده بود، روز یکشنبه بار دیگر از دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا خواست که تحریم های غیرانسانی علیه ایران را بردارد.

عمران خان در حساب کاربری رسمی خود در توئیتر نوشت: من می خواهم به دلایل انسان محبت آمیز از رئیس جمهور ترامپ درخواست کنم که تحریم ها علیه ایران را تا زمانی که شیوع بیماری همه گیر کووید-19 به سرانجام برسد، بردارد.

وی اضافه نمود: مردم ایران به دلیل تحریم هایی که کوشش های ایران برای مبارزه با ویروس کرونا را تحت تأثیر قرار داده، دچار رنج شدیدی هستند. انسان ها باید برای مبارزه با این بیماری همه گیر متحد شوند.

در روزهای اخیر مقامات چندین کشور از دولت آمریکا خواسته اند تحریم های خود علیه ایران را بردارد تا بخش بهداشت و درمان ایران بهتر بتواند با فرایند شیوع ویروس کرونا مقابله کند.

اما مقامات آمریکایی که به نظر می رسد شیوع ویروس کرونا را فرصت خوبی برای افزایش فشار بر ایران قلمداد می نمایند نه تنها تا به امروز هیچ واکنش مثبتی به این درخواست ها نشان نداده اند، بلکه تحریم های تازه ای را طی چند روز گذشته علیه ایران و افراد و شرکت هایی که به زعم آنها با ایران همکاری داشته اند، وضع نموده اند.

.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 7 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: agdagh.ir شناسه مطلب: 518

به "عمران خان بار دیگر خواهان برطرف تحریم های آمریکا علیه ایران شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عمران خان بار دیگر خواهان برطرف تحریم های آمریکا علیه ایران شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید