مبادله تفاهمنامه بین کمیته امداد و پست فارس

به گزارش کوه سفید، خبرنگاران/فارس طی جلسه ای، تفاهمنامه همکاری به امضای مدیران کل کمیته امداد امام خمینی(ره) و پست استان فارس رسید.

مبادله تفاهمنامه بین کمیته امداد و پست فارس

تفاهمنامه همکاری برای توسعه فعالیت فروشگاه های مجازی و خدمات رسانی این فروشگاه ها به مددجویان کمیته امداد، به امضای محمد بذرافشان مدیرکل کمیته امداد و محسن مفتح مدیرکل پست استان فارس رسید و مبادله شد.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی پست فارس، این تفاهم نامه درراستای افزایش همکاری مشترک برای فعالیت فروشگاه های اینترنتی (مجازی) ویژه مددجویان کمیته امداد تدوین، امضا و مبادله شده است.

مدیرکل پست فارس در حاشیه جلسه مبادله این تفاهمنامه گفت: تعامل و همکاری بین 2 نهاد پست و کمیته امداد به ارتقاء شاخص های تدوین شده یاری می نماید.

محسن مفتح اضافه نمود: منشور اصلی پست دراین تفاهم نامه یاری به توانمندسازی مددجویان فراوری کننده اقلام مختلف به وسیله عرضه در فضای مجازی است.

وی ادامه داد: این تفاهم نامه درراستای خدمات رسانی مطلوب به مددجویان کمیته امداد و درنهایت توسعه مالی جامعه است.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) فارس نیز گفت: ارتقاء شاخص برای محرومیت زدایی و برطرف احتیاج محرومان در اولویت سیاست های راهبردی این نهاد قرار داشته است.

محمد بذرافشان تعامل و هم افزایی با پست را یکی از عوامل مهم در ارتقاء و بهبود خدمت رسانی به محرومان عنوان و اضافه نمود: یاری به اشتغال مولد محرومان از مسائلی است که در توانمند سازی افراد نقش مهمی را ایفا می نماید.

رییس اداره بازاریابی و سرویس های نوین پست فارس هم گفت: دراین تفاهم نامه پست به عنوان نهادی امین زیرساخت های لازم برای رونق کسب و کار الکترونیک، ایجاد فرهنگ خرید و فروش اینترنتی و یاری به پویش در روزهای شیوع کروناویرس از خانه بخریم، را فراهم می نماید.

اسدالله رستمی اضافه نمود: درتفام نامه پست و کمیته امداد مقرر شد که فروشگاه های اینترنتی برای عرضه فراوریات مددجویان کمیته امداد ایجاد گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 14 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: agdagh.ir شناسه مطلب: 606

به "مبادله تفاهمنامه بین کمیته امداد و پست فارس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مبادله تفاهمنامه بین کمیته امداد و پست فارس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید