مرندی مقدم: محصولات جدید ایران خودرو با استاندارد مطابقت دارند

به گزارش کوه سفید، معاون نظارت بر اجرای استاندارد سازمان ملی استاندارد ایران گفت: ایران خودرو از منظر کمی و کیفی فراوریات خود رشد قابل توجهی داشته و سرعت فراوری خودرو های جدید و به روز در این خودروسازی شتاب قابل ملاحظه ای یافته است.

مرندی مقدم: محصولات جدید ایران خودرو با استاندارد مطابقت دارند

به گزارش گروه مالی خبرنگاران، وحید مرندی مقدم، گفت: در گذشته سیر طراحی تا فراوری خودرو های جدید به کندی صورت می گرفت و پس از گذشت چندین سال فقط شاهد تغییرات فیس لیفت اندکی در خودرو ها بودیم، اما در چند سال اخیر با برنامه ریزی مطلوب و همت متخصصان، طراحان و مهندسان و کارگران ایران خودرو، فراوری محصولات جدید شتاب فزاینده ای یافته و این در حالی است که صنعت خودرو همچنان از مسائل ناشی از تحریم ها رنج می برد.

وی با تاکید بر این که محصولات جدید فراوری شده در این گروه صنعتی به خوبی توانسته اند الزامات استاندارد را رعایت نمایند، اظهار کرد: ایران خودرو فراوریات جدید خود را همگام با الزامات استاندارد های روز کشور فراوری می نماید که جای قدردانی دارد.

مرندی مقدم اضافه نمود: این شرکت، فراوری خودرو هایی مانند پژو 405 را بر اساس استاندارد های جدید و دستورات سازمان ملی استاندارد ایران که دیگر توانایی تطابق با الزامات را نداشتند، متوقف نموده تا بتواند به احتیاج روز مشتریان خود به خوبی پاسخ دهد و محصولات جدیدی را جایگزین نموده است که همگی می توانند تاییدیه های سازمان استاندارد را کسب نمایند.

مرندی مقدم انتظار سازمان ملی استاندارد از خودروسازان داخلی را به روز رسانی فراوریات آن ها دانست و گفت: این امر در گروه صنعتی ایران خودرو به خوبی پی گیری می گردد.

معاون نظارت بر اجرای استاندارد سازمان ملی استاندارد بر حمایت همه جانبه این سازمان از ایران خودرو تاکید نمود و اضافه نمود: در جهت افزایش فراوری خودرو های روز و جدید گروه صنعتی ایران خودرو از هیچ کمکی دریغ نمی ورزیم و در این زمینه پشتیبانی های لازم را به عمل خواهیم آورد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 30 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 30 اردیبهشت 1400 گردآورنده: agdagh.ir شناسه مطلب: 1298

به "مرندی مقدم: محصولات جدید ایران خودرو با استاندارد مطابقت دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرندی مقدم: محصولات جدید ایران خودرو با استاندارد مطابقت دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید