مسائل ساروی ها تمامی ندارد، با سابقه ترین تیم فوتسال قصد فروش امتیاز دارد

به گزارش کوه سفید، تیم فوتسال شهروند ساری برای ادامه مسابقات لیگ برتر با مسائل فراوانی رو به رو است.

مسائل ساروی ها تمامی ندارد، با سابقه ترین تیم فوتسال قصد فروش امتیاز دارد

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی خبرنگاران، تیم فوتسال شهروند ساری، یکی از با سابقه ترین باشگاه های لیگ فزونی کشورمان این روز ها اصلا در شرایط خوبی قرار ندارد. آن ها در 5 هفته گذشته مسابقات لیگ برتر فقط یک امتیاز به دست آورده اند و در انتهای جدول قرار دارند.

از همین رو شنیده می گردد به علت بی توجهی بعضی مسئولان استان مازندران، تیم فوتسال شهروند ساری میخواهد از ادامه رقابت های لیگ برتر انصراف داده تا بیشتر از این بر مسائل باشگاه افزوده نگردد.

سعید نجاریان، مدیر عامل تیم فوتسال شهروند ساری نزدیک به 20 سال می گردد که پیروز شده است این تیم را در رقابت های لیگ برتر حفظ کند. گویا طاقت این مدیرعامل بعد از 2 دهه حضور در لیگ برتر فوتسال لبریز شده و تصمیم گرفته است عطای این باشگاه را به لقایش بخشیده و برای همواره قید تیم داری در لیگ برتر را بزند.

بازی های شهروند ساری باید در سالن شهید سیدرسول حسینی برگزار شوند، اما به علت بدهی این باشگاه به اداره برق مازندران مسئولان، برق و سیستم روشنایی این سالن را قطع نموده اند و تا زمان پرداخت نشدن هزینه، سیستم های این سالن را وصل نخواهند کرد. سالن سیدرسول حسینی سال ها می گردد که احتیاج به تعمیر و تجهیز اساسی دارد، اما به علت هزینه های سنگین و حمایت نشدن اقتصادی بازی های این تیم به سالن دیگری منتقل شده اند.

بیشتر بخوانید

  • دروازه بان تیم فوتسال کراپ الوند، یک ماه خانه نشین شد

تیم فوتسال شهروند ساری در هفته ششم رقابت های لیگ برتر روز آدینه در ملاقاتی سخت و سخت باید از ساعت 17 به مصاف مقاومت البرز برود. این ملاقات به میزبانی مقاومت و در سالن بدون تماشاگر انقلاب کرج برگزار می گردد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 22 آبان 1400 بروزرسانی: 22 آبان 1400 گردآورنده: agdagh.ir شناسه مطلب: 1542

به "مسائل ساروی ها تمامی ندارد، با سابقه ترین تیم فوتسال قصد فروش امتیاز دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسائل ساروی ها تمامی ندارد، با سابقه ترین تیم فوتسال قصد فروش امتیاز دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید