مصوبه کمیسیون آئین نامه برای ارائه گزارش سفر نمایندگان

به گزارش کوه سفید، سخنگوی کمیسیون تدوین آئین نامه داخلی مجلس گفت: با مصوبه کمیسیون تدوین آئین نامه داخلی مجلس گزارش سفر نمایندگان یک هفته پس از انجام سفر باید به مجلس ارائه گردد.

مصوبه کمیسیون آئین نامه برای ارائه گزارش سفر نمایندگان

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، سمیه محمودی نماینده مردم شهرضا در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به نشست صبح امروز تدوین آئین نامه داخلی مجلس گفت: در جلسه امروز موضوع سفر های خارجی نمایندگان و ارائه گزارش این سفر ها مورد بحث و آنالیز نهاده شد.

وی اضافه کرد: در این جلسه مصوب شد که گزارش سفر های خارجی نمایندگان یک هفته پس از انجام سفر به مجلس ارائه گردد و در خصوص سفر های داخلی هم این سفر ها جزو ماموریت محسوب نمی گردد و نمایندگان حق ماموریتی برای آن دریافت نمی نمایند و ملاک سفر در این مصوبه امروز کمیسیون تنها سفر های خارجی است.

سخنگوی کمیسیون تدوین آئین نامه داخلی مجلس گفت:، اما در این ارتباط که این گزارش توسط نماینده ارائه گردد یا رئیس هیأت اعزامی اعم از هیأت کمیسیونی، گروه دوستی، فراکسیونی و ... به جمع بندی نرسیدیم و با توجه به مصادیق متعدد در این باره بنا شد در باره هر کدام تصمیم لازم اتخاذ گردد.

محمودی اعلام کرد: بر همین اساس بنا شد نمایندگان نظرات خود را در این باره جمع بندی و به جلسه هفته آینده کمیسیون ارائه نمایند تا تصمیم لازم در این باره اتخاذ گردد.

وی اضافه کرد: بر اساس مصوبه کمیسیون همچنین جلسات کمیسیون ها به صورت صوتی و به طور مستقیم از سایت مجلس پخش می گردد و نماینده سازمان صدا و سیما برای انعکاس جلسات کمیسیون ها می توانند در کمیسیون حضور داشته باشند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 28 آبان 1399 بروزرسانی: 28 آبان 1399 گردآورنده: agdagh.ir شناسه مطلب: 943

به "مصوبه کمیسیون آئین نامه برای ارائه گزارش سفر نمایندگان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مصوبه کمیسیون آئین نامه برای ارائه گزارش سفر نمایندگان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید